  • Data: 2010-06-16 20:13:01
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JA" napisał
    > A kto powiedział, że jak robisz za darmo, to masz dobrze?
    > Trzeba było dać tam gdzie rys nie robią, a wywołanie nie kosztuje 50gr.

    Tak, ja wiem. Magia. Trzeba wiedzieć gdzie wołać, w której dzielnicy jest
    dobra woda, który lab nie rysuje, itd...
    Na szczęście znalazłem wyjście z tego - nic już nie będę w życiu wołał
    oprócz rawów ; )

    > Temaksowi na pewno ICE nie pomoże.

    No właśnie mówię ; )

    > Nie opłaca się.

    W sensie ekonomicznym czy estetycznym ?
    Mi chodziło o estetyczny.

    > Taka sama głupota jak cała zabawa z fotografią. Jak nie jest to Twoje
    > źródło utrzymania, to rozpatrywanie tego w kategoriach głupoty, lub nie to
    > dopiero głupota.

    A dlaczego ?
    Bez względu na to czy to komercyjne czy amatorskie zastosowanie słabość
    materiału pozostaje ta sama.

    adam