  • Data: 2011-11-01 02:21:20
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.11.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > http://www.youtube.com/watch?v=F9_o1zb8Jzo tu też zawiniła, gdzież by
    > tam prędkość - przecież było szeroko na 3 pasy, miejscowi jeżdżą tędy
    > 150 bo da się.

    Dobre, bardzo dobre. Tylko co ma prędkość do psychola za kółkiem, który
    zjeżdża za szybko z pustego pasa hgw gdzie i po co. Czy Ty naprawdę
    uważasz że skoro zdarzają się takie jełopy to wszyscy muszą być jebani
    w imię powszechnej ułudy bezpieczeństwa. Czy dla takiego kierowcy
    jakikolwiek znak, czy sytuacja na drodze ma znaczenie? Ten nie nadaje
    się do prowadzenia taczek. Czy wszyscy muszą za niego cierpieć? Ot
    socjalizm. Pewnie pisał sms'a i prawie przegapił swój zjazd, ale prawie
    dał radę ;) Bo przecież każdy może jeździć i to nie wina potwornej
    głupoty tylko prędkości. Ech, słabo mi.

    Kilka dni temu widziałem jak "laska" wjechała w wielkiego białego
    dostawczaka na TT, bo niefrasobliwie zmieniała pas, było wolno,
    w korku, maks 30kmph. Gadała przez telefon. No nie wiem czy w czasie
    ale na pewno tuż po. Myślisz że gdyby jechała wolniej? Czyli ile?

    --
    kakmaratgmaildotcom