  • 71. Data: 2012-06-14 13:41:27
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-14 11:33, Dyletant pisze:

    > Dziękuję, fajny. Ale jestem zdecydowany na ultra.

    Patrz na wagę i USB 3.0.

    --
    radar

  • 72. Data: 2012-06-14 13:50:53
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:14, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Dyletant nabazgrał(a):

    > Ja w Diablo3 oraz HOMM6 :)

    > Min bym brał 4GB więcej na razie nie jesty potrzebne.
    > Nie ma dużych dysków :) tak jak jechałem Lamborgini i na pytanie ile pali
    > była tylko jedna odpowiedz "tyle ile wlejesz"  :)

    Ok. Dobre :)

    wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

  • 73. Data: 2012-06-14 13:54:30
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:04, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Są pancerne laptopy przeznaczone do pracy polowej, niestety są
    > ciężkie i kilkakrotnie droższe od
    normalnych.http://tech.wp.pl/query,pancerny%20laptop
    ,szukaj.html?ticaid=1ea0d

    > Pozdrawiam

    Ok, dziękuję :)

    Do każdego zestawu 2 granaty gratis ;)

  • 74. Data: 2012-06-14 13:56:41
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:09, "Piotr S." <s...@i...pl> wrote:

    > A kto powiedział, że i7 jest najsłabszy ? Mimo że wydany został
    > wcześniej jest najszybszy spośród serii z "i". Nie sugeruj się datą wydania.
    >
    > PS

    OK. Rozumiem.

  • 75. Data: 2012-06-14 13:57:51
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > Patrz na wagę i USB 3.0.

    Wagę rozwumiem ale USB 3.0 raczej nie jest to jakiś wymagający parametr,
    bardziej bym patrzył kupując flasha na jego parametry zapisu.

  • 76. Data: 2012-06-14 13:58:37
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:14, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Dyletant nabazgrał(a):

    > Ja w Diablo3 oraz HOMM6 :)

    Ok. Interesowałoby mnie coś bardziej jak Cywilizacja. Co teraz jest na
    topie?

  • 77. Data: 2012-06-14 14:01:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-14, o godz. 12:38:13
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > To wiek mamy ten sam :) mój skończył 4-lata 7 czerwca :)
    > Nad dotykowcem ciągle się zastanawiam ale chyba poczekam aż podrośnie
    > i wtedy dam mu tablet.
    > Do malowania to ma tablicę, rulon papieru + kredki/farby :)

    Zwykłe farby ale wpadł mi w ręce terminal kasowy z ekranem dotykowym. W
    środku zwykłe PC plus 15-calowy ekran dotykowy.

    Zdrówko

  • 78. Data: 2012-06-14 14:08:46
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dyletant nabazgrał(a):

    > Ok. Interesowałoby mnie coś bardziej jak Cywilizacja. Co teraz jest na
    > topie?

    Civilizacja V :)

  • 79. Data: 2012-06-14 14:09:36
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-14 13:57, Chris pisze:
    > Wagę rozwumiem ale USB 3.0 raczej nie jest to jakiś wymagający parametr,
    > bardziej bym patrzył kupując flasha na jego parametry zapisu.

    Ja mam dysk 500GB z USB 3.0 i wyciąga 105mbps; WARTO! Pomyśl jak szybko
    zrobisz backup większych danych...

    --
    radar

  • 80. Data: 2012-06-14 14:09:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Zwykłe farby ale wpadł mi w ręce terminal kasowy z ekranem dotykowym. W
    > środku zwykłe PC plus 15-calowy ekran dotykowy.

    To jest pomysł :) rozważę :) dzięki za pomysł.