  • 1. Data: 2012-06-14 12:42:06
    Temat: Ultrabook do 1000 USD, bardzo proszę o Wasze typy
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    Witam,

    Chyba źle postawiłem pytanie.

    Czy mogę prosić o Wasze typy ultrabooka do 1000 USD? Po jednej sztuce
    od każdego i wtedy coś wybiorę. Bez tłumaczenia, że to że tamto, tylko
    - ja bym wziął ten a ten.

    Ja bym wziął wstępnie Soniaka, ale jest zbyt bajerancki. Może
    ostatecznie go kupię, ale może uda się np. szybszy i mniej bajerancki
    w tej cenie:

    http://www.newsweek.pl/technologie/sony--tez-mamy-ul
    trabook,91583,1,1.html

    Martwię się też tym prockiem i3. Uważacie, że koniecznie i5 lub i7,
    żeby pobujał 5-10 lat?

    Czy mogę prosić o komentarze?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    D.

  • 2. Data: 2012-06-14 13:19:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dyletant nabazgrał(a):

    > Martwię się też tym prockiem i3. Uważacie, że koniecznie i5 lub i7,

    http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/notebooki/mobil
    ne/905902_ultrabook_sony_vaio_t1311v2e_1.aspx

    To weż wersję z i5 :)

  • 3. Data: 2012-06-14 13:42:29
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-14 12:42, Dyletant pisze:
    > żeby pobujał 5-10 lat?

    marne szanse; załóż sprzęt na 3 lata i koniecznie dokup rozszerzenie
    gwarancji
    teraz już się nie robi sprzętu solidnie...

    --
    radar

  • 4. Data: 2012-06-14 13:59:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > marne szanse; załóż sprzęt na 3 lata i koniecznie dokup rozszerzenie
    > gwarancji
    > teraz już się nie robi sprzętu solidnie...

    Najlepiej na 3 letni leasing i potem wymiana na nowy model :)

  • 5. Data: 2012-06-14 14:07:29
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-14 13:59, Chris pisze:
    > Najlepiej na 3 letni leasing i potem wymiana na nowy model :)

    Opłaca się dla sprzętu małej wartości? (nie aut)
    Masz jakieś wyliczenia?

    --
    radar

  • 6. Data: 2012-06-14 14:20:31
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > Opłaca się dla sprzętu małej wartości? (nie aut)
    > Masz jakieś wyliczenia?

    Teoretycznie się opłaca o ile chcesz iść za nowościami i wymieniać sprzęt co
    2-3 lata.

  • 7. Data: 2012-06-14 15:05:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-14 14:20, Użytkownik Chris napisał:

    > Teoretycznie się opłaca o ile chcesz iść za nowościami i wymieniać
    > sprzęt co 2-3 lata.

    Od strony finansowej leasing zawsze będzie droższy niż kupno
    a potem odsprzedanie, ale ma kilka innych zalet i niektórzy
    te zalety przedkładają nad oszczędności.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-06-14 15:10:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Od strony finansowej leasing zawsze będzie droższy niż kupno
    > a potem odsprzedanie, ale ma kilka innych zalet i niektórzy
    > te zalety przedkładają nad oszczędności.

    Zwłaszcza jeśli chodzi o US :)

  • 9. Data: 2012-06-14 20:55:09
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:19, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Dyletant nabazgrał(a):

    > http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/notebooki/mobil
    ne/905902_ultrabo...

    > To weż wersję z i5 :)

    No jasne, tylko hajs i wszystko jest :)

    Ale dzięki, nie widziałem go.

  • 10. Data: 2012-06-14 20:56:31
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 13:42, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

    > marne szanse; załóż sprzęt na 3 lata i koniecznie dokup rozszerzenie
    > gwarancji
    > teraz już się nie robi sprzętu solidnie...

    Na 3 lata? Raczej myślałem o 15, ale ok. Rozumiem.