  • 1. Data: 2012-06-13 20:53:10
    Temat: HP Pro 3405 - nie polecam
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    Proszę uważać na HP Pro 3405 - nie polecam.
    Dwie oddzielne czasowo dostawy, ogromne problemy sprzętowe...

    1) niektóre maszyny mają problem z wiatrakami systemowymi (co
    sygnalizuje bios przy starcie - czasem wentylatory nie kręcą
    się, lub zasuwają na pełnych obrotach jak helikopter
    HP przysłał:
    - nowe wentylatory (nic nie dało)
    - nowe płyty główne

    2) artefakty na ekranie (zintegrowana grafika)
    - HP przysłał nową MB
    - sprawdziłem pamięci,

    Dzisiaj był inżynier HP, zmienił MB (trzecia...), to samo. Zmienił
    zasilacz: to samo. Poprosiłem o wymianę obudowy (prawie mnie wyśmiał,
    ja widziałem juz przypadek, że zła obudowa/zły montaż MB w obudowie
    powodoał problemy).

    Na rozwiązanie problemów _jedno desktopa_ poświęciłem kilka godzin
    (min. 2 wisząc na telefonie i przekonujac, że to nie jest zepsuty
    monitor, że próbowałem VGA/DVI, różne monitory, linie zasilające).

    Sprawa ciągnie się od 8 dni, więc ostatnecznie około 14stej wysłałem
    aktualizację ticketa z grzeczną prośbą, że nie mogę już tracić
    pieniądzy mojej firmy i proszę o kod DOA. Około 18stej kod otrzymałem,
    jutro zaczynam procedurę wymiany komputera na nowy...

    I teraz najlepsze. Osobnym ticketem zgłosiłem problemy z wiatrakami...
    Przyjedzie inny inżynier dopiero jutro... jakby nie mógł za jednym
    zamachem ten sam.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-06-13 23:42:39
    Temat: Re: HP Pro 3405 - nie polecam
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę uważać na HP Pro 3405 - nie polecam.

    Ja to do pracy kupuję "składaki", niektóre działają po 8h/dobę od 2000 roku
    z win 98. :-)
    Sam mogę wybrać komponenty, no i gwarancja dłuższa niż 1 rok.

  • 3. Data: 2012-06-14 00:03:07
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 13/06/2012 22:42, nom wrote:

> [...]
    > roku z win 98. :-)
    > Sam mogę wybrać komponenty, no i gwarancja dłuższa niż 1 rok.

    Sprawdza się, jak masz kilka sztuk; w przypadku, jak idzie w tysiące
    i chcesz mieć cywilizowane środowisko desktopowe, to nie bardzo
    (budowanie obrazów stacji roboczych, paczek dystrybucji oprogranowania,
    identyfikacja problemów, aktualizacje, itd.).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-06-14 08:55:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    DooMiniK nabazgrał(a):

> [...]
    > (budowanie obrazów stacji roboczych, paczek dystrybucji oprogranowania,
    > identyfikacja problemów, aktualizacje, itd.).

    Dokładnie, do tego można dokupić gwarancję 3Y gdzie HP przyjedzie i rozwiąże
    problem w max 12/24h (zależy od pakietu) a nie bujać się ze składakiem i
    czekać 2-3 tyg. na wymianę albo naprawę podzespołu.

  • 5. Data: 2012-06-14 17:02:42
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > (budowanie obrazów stacji roboczych, paczek dystrybucji oprogranowania,
    > identyfikacja problemów, aktualizacje, itd.).

    Ale to wtedy kupuje się chyba Dell a nie HP?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-06-14 21:32:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Dokładnie, do tego można dokupić gwarancję 3Y gdzie HP przyjedzie i
    > rozwiąże problem w max 12/24h (zależy od pakietu) a nie bujać się ze
    > składakiem i czekać 2-3 tyg. na wymianę albo naprawę podzespołu.

    To zależy jak się dogadasz ze sklepem, w którym się zaopatrujesz. :-)

  • 7. Data: 2012-06-14 22:56:36
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 14/06/2012 20:32, nom wrote:

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    >
    > To zależy jak się dogadasz ze sklepem, w którym się zaopatrujesz. :-)

    Praktycznie każdy desktop ma już NBD - w HP wystarczy zgłosić
    i na następny dzień są części, albo serwisant (DELL to samo).
    W przypadku serwerów podstawa mnieć NBD - mam klientów z SLA 6h
    a kilku z 2h.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-06-14 22:58:19
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 14/06/2012 16:02, Irokez wrote:
    > Użytkownik "DooMiniK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Ale to wtedy kupuje się chyba Dell a nie HP?

    Zależy od konkretnej sytuacji/czasu/danego sprzętu/budżetu. DELL też
    miewa złe okresy.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel