  • 81. Data: 2012-06-14 14:26:14
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > Ja mam dysk 500GB z USB 3.0 i wyciąga 105mbps; WARTO! Pomyśl jak szybko
    > zrobisz backup większych danych...

    Ja poszedłem troszkę inną drogą, mam tylko laptopa i do niego poszedł dysk
    SSD a wszystkie dane mam podpięte na dysku zew. 2.5" do tego leży sobie
    odpalany raz na jakiś czas dysk backupowy a poświęcenie paru godzin na backu
    ważniejszych danych jakoś mnie nie rusza.

    Z dysku 2.5" odpalam 90% aplikacji, gier, filmów puszczanych po sieci na BD
    gdzie idzie na TV, do tej pory nic się nie zająkneło i śmiga czy to po kablu
    czy po WiFi.

    Oczywiście mowa o zwykłym użytkowym kompie/laptopie bo te co pracują na
    siebie to już inna bajka i tam jako magazyn pracuje Qnap 4x2TB do tego sieć
    juznormalan kablowa na gigabicie .

  • 82. Data: 2012-06-14 16:02:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    > Doceniam poczucie humoru.

    Dziękuję. Ze swej strony mam prośbę - tnij cytaty.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 83. Data: 2012-06-14 16:04:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    > Tak, fajne, tylko ta obudowa z metalu. Zimniej w ręce, a ja dużo piszę.

    Kupisz sobie maść antyreumatyczną u już ;) Po za tym ten drugi jest ze
    szkła ;P

    j.

  • 84. Data: 2012-06-14 20:51:18
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 14:08, "Chris" <s...@s...net> wrote:

    > Civilizacja V :)

    Kiedyś słyszałem o grze w której rozwijało się życie od pojedynczej
    komórki do całych cywilizacji. Może źle słyszałem. Jest coś takiego?

  • 85. Data: 2012-06-14 20:52:22
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 16:02, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Dziękuję. Ze swej strony mam prośbę - tnij cytaty.

    Ok, jasne. Przepraszam.

  • 86. Data: 2012-06-14 20:53:34
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 16:04, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Kupisz sobie maść antyreumatyczną u już ;) Po za tym ten drugi jest ze
    > szkła ;P

    Dobra, dawajcie dziadku linka do maści ;)

    A tak serio, są ultrabooki z niemetalowymi obudowami?

  • 87. Data: 2012-06-14 23:27:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-14 20:51, Dyletant pisze:

    > Kiedyś słyszałem o grze w której rozwijało się życie od pojedynczej
    > komórki do całych cywilizacji. Może źle słyszałem. Jest coś takiego?

    Spore, ale to nie do końca tak wygląda.

  • 88. Data: 2012-06-15 02:38:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dyletant" 7...@b...goog
    legroups.com

    : Co polecasz, żeby bujało właśnie tak do 10 latek? Nie wiem jakie są
    : realia, może do 5, tak?

    Po 10 latach będziesz miał przedarte na wylot klawisze. :)
    Nie kupuj złomu na 10 lat. Lepiej tanio kupować i wymieniać co parę lat.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 89. Data: 2012-06-15 02:40:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jakub Jewuła" jrbtir$cj3$...@i...gazeta.pl

    > Slyszalem ze 40 ;)

    U mnie Opera pochłania około 4. A nie ona jedna (z przeglądarek) jest odpalona...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2012-06-15 08:28:24
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 03:27:59 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

    > Dziękuję, to dobra rada :D

    60 GB to za mało dla W7. No chyba że nie będą instalowane żadne
    poprawki, a pakiet Office będzie używany do pisania pamiętnika.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/