  • 61. Data: 2012-06-14 12:50:03
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 12:41, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Piotr S. nabazgrał(a):

    > i7 - 4 rdzenie + HT co daje 8 rdzeni
    > i5 - 2 rdzenie + HT co daje 4 rdzenie
    > i3 - 2 rdzenie bez HT

    Zrozumiałem, dziękuję. To celowałbym raczej w piątkę.

    Już coś wiem! :D

    No ale ten soniak ma trójkę.

    wrakiem.www.automo.pl- Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

  • 62. Data: 2012-06-14 12:51:02
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 14 Cze, 12:36, "Piotr S." <s...@i...pl> wrote:

    > Poprawka. i7 jest najstarszy spośród i3,i5 i i7. Potem pojawiło się i5 a
    > w 2010 i3. Tak więc i3 to raczej staroć nie jest ;)
    >
    > PS.

    To teraz wypuszczają najpierw słabsze procki w serii a potem lepsze?

  • 63. Data: 2012-06-14 13:04:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-14 12:47, Użytkownik Dyletant napisał:

    > No tak. A tak z ciekawości, wiadomo coś o tym jaki mają teraz sprzęt w
    > zastosowaniach wojskowych? Czy posługują się superkomputerami, a ich
    > lapcie to tylko terminale?

    Są pancerne laptopy przeznaczone do pracy polowej, niestety są
    ciężkie i kilkakrotnie droższe od normalnych.
    http://tech.wp.pl/query,pancerny%20laptop,szukaj.htm
    l?ticaid=1ea0d

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2012-06-14 13:04:58
    Od: "Piotr S." <s...@i...pl>

    W dniu 2012-06-14 12:41, Chris pisze:

    > i7 - 4 rdzenie + HT co daje 8 rdzeni
    > i5 - 2 rdzenie + HT co daje 4 rdzenie
    > i3 - 2 rdzenie bez HT

    Jesteś pewien, że i3 nie ma HT? Mam w laptopie i3 i w Windowsie jest
    widoczny jako 4-rdzeniowy (2 rdzenie, 4 rdzenie logiczne).

    PS

  • 65. Data: 2012-06-14 13:05:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    [...]

    > Ok. Czy konkretne sugestie jakieś może? model marka?

    Moim zdaniem w dzisiejszych czasach modele i marki nie mają już żadnego
    znaczenia ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 66. Data: 2012-06-14 13:07:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    [...]

    > Do miesiąca czasu jest DOA i można coś na tej podstawie wywnioskować.

    Z DOA można wywnioskować jak pracują firmy kurierskie ;P

    ps. swoją drogą ostatnio zamawiałem Dell-a i przyjechał taksówką ;P

    j.

  • 67. Data: 2012-06-14 13:09:46
    Od: "Piotr S." <s...@i...pl>

    W dniu 2012-06-14 12:51, Dyletant pisze:
    > On 14 Cze, 12:36, "Piotr S." <s...@i...pl> wrote:
    >
    > To teraz wypuszczają najpierw słabsze procki w serii a potem lepsze?

    A kto powiedział, że i7 jest najsłabszy ? Mimo że wydany został
    wcześniej jest najszybszy spośród serii z "i". Nie sugeruj się datą wydania.

    PS

  • 68. Data: 2012-06-14 13:14:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Dyletant nabazgrał(a):

    > Ja bym może i grał ale w co?

    Ja w Diablo3 oraz HOMM6 :)

    > Rozumiem, dziękuję. Postaram się wycelować w i5, na zapas :D
    > A Ramu ile teraz to jest dużo a ile mało? No i tzw. twarde dyski,
    > jakie są duże a jakie małe?

    Min bym brał 4GB więcej na razie nie jesty potrzebne.
    Nie ma dużych dysków :) tak jak jechałem Lamborgini i na pytanie ile pali
    była tylko jedna odpowiedz "tyle ile wlejesz" :)

  • 69. Data: 2012-06-14 13:16:10
    Od: "Piotr S." <s...@i...pl>

    W dniu 2012-06-14 13:09, Piotr S. pisze:

    > A kto powiedział, że i7 jest najsłabszy ? Mimo że wydany został
    > wcześniej jest najszybszy spośród serii z "i". Nie sugeruj się datą
    > wydania.
    >
    > PS

    Jest jeszcze kwestia tego, że seria posiada kilka wydań.
    Pierwsze i7 były oparte na trochę starszej architekturze.

    PS

  • 70. Data: 2012-06-14 13:16:27
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Piotr S. nabazgrał(a):

    > Jesteś pewien, że i3 nie ma HT? Mam w laptopie i3 i w Windowsie jest
    > widoczny jako 4-rdzeniowy (2 rdzenie, 4 rdzenie logiczne).

    Tak mi się wydawało ale mogę się mylić /// ręki nie dam obciąć ...