  • Data: 2011-06-26 11:13:31
    Temat: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Jun 2011 23:09:13 +0200, ToMasz wrote:
    >Jaka komórka ma wbudowane głośniki 2x15 wat? absurd? a 5 mpix nie?

    Ano - 5Mpx juz nie. Optyka moze juz nie wyrabia.

    >jaka komórka ma wbudowaną latarkę z diodą 3 wat? parę sie znajdzie, ale
    >dioda wyłącza sie po paru sekundach bo sie spali. pozatym akumulator nie
    >wytrzyma nawet pół godziny?

    Moze sie przydac, a dioda z radiatorem nie jest duza. Byleby klient
    wiedzial o tej pol godzinie.

    >Jaka komórka bedzie działać pracujac jako gps tak gługo jak najtańszy

    No, moj SE K550 z trekbuddy kilkanascie h wytrzymuje, a gps rzekomo
    33h, jak bateria byla nowa.

    >garmin? ile telefonów wytrzyma deszcz? 5? na milion?

    A ile garminow wytrzyma upadek na nartach, z trzema koziolkami ? :-)

    >głupie pytania - prawda? Dla kogoś nie zorientowanego w temacie - nie są
    >głupie! Moja matka była w szoku, jak telefon moze miec GPS a niemieć
    >nawigacji! tyle ze dla 90% z nas to normalne.

    Z nas tu na grupie. Dla innych niekoniecznie.

    >Normalne jest to ze
    >bateria licha, ekran niewidoczny w słońcu, odtwarzacz mp3 nawet gra, ale
    >z playlistą to juz różnie, latarka z "flesza" albo białego ekranu -
    >mizerna. ale panie aparat foto pińcetmegapixeli!

    Dlatego lubie swoje K550 - playlisty sa, latarka w miare przyzwoita,
    choc ekran w sloncu i aparat faktycznie do d* sa.

    J.