  • Data: 2011-06-26 17:24:59
    Temat: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 01:00:23 +0200, JoteR napisał(a):

    > Dziewięćdziesięciu pięciu procentom gospodyń domowych z Gdańska wystarcza.

    Gospodynie nie zadają pytań tutaj. W każdym razie 95%.

    > Ciężko brnąć z kieszeniami wypchanymi elektroniką. Można sobie wrażliwe
    > miejsca poobcierać.

    Nie wiem, czy chce mi się dyskutować na takim poziomie merytorycznym.

    > Ale nadal jest to dodatkowe pudełko, które trzeba ładować i którego często
    > nie ma pod ręką, kiedy potrzeba. A telefon zazwyczaj jest.

    No to zadbaj by było pod ręką i naładowane. To nie jest jakaś wielka
    filozofia. Chyba, że to jakaś dysfukncja, że można pamiętać tylko o
    naładowaniu telefonu i posiadaniu go pod ręką?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,