    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Date: Sat, 25 Jun 2011 23:09:13 +0200

    JoteR pisze:

    > No. I empetrójkę niech sobie kupi, bo telefon - jak sama nazwa wskazuje
    > - służy do dzwonienia, a nie do focenia czy słuchania muzyki. I gemboja,
    > bo do giercowania też nie. I latarkę LED od Ruskich. No i dżipiesa, żeby
    > purystów nie dżaźnić. Murzyna do targania za sobą tego całego złomu
    > dostanie pewnie gratis.
    >
    > JoteR
    Ty jak zawsze w opozycji do wszystkeigo co śmiało wygłosić swoje zdanie.
    dobra, to spróbujmy tak:
    jak sam wspomniałeś "komórka" służy do dzwonienia. jaka jest popularność
    komórek które mogą pracować(nie leżeć) bez ładowania conajmniej 14 dni?
    kilkuprocentowa?
    Jaka komórka ma wbudowane głośniki 2x15 wat? absurd? a 5 mpix nie?
    jaka komórka ma wbudowaną latarkę z diodą 3 wat? parę sie znajdzie, ale
    dioda wyłącza sie po paru sekundach bo sie spali. pozatym akumulator nie
    wytrzyma nawet pół godziny?
    Jaka komórka bedzie działać pracujac jako gps tak gługo jak najtańszy
    garmin? ile telefonów wytrzyma deszcz? 5? na milion?
    głupie pytania - prawda? Dla kogoś nie zorientowanego w temacie - nie są
    głupie! Moja matka była w szoku, jak telefon moze miec GPS a niemieć
    nawigacji! tyle ze dla 90% z nas to normalne. Normalne jest to ze
    bateria licha, ekran niewidoczny w słońcu, odtwarzacz mp3 nawet gra, ale
    z playlistą to juz różnie, latarka z "flesza" albo białego ekranu -
    mizerna. ale panie aparat foto pińcetmegapixeli! LEpiej niz stare
    lustrzanki minolty przemianowane na sony alfa.
    ja też wybierając komórkę wezmę tą która ma gps i aparat z autofokusem,
    ale bez jaj, fotka z minolty z1, ricocha 3.2 mpix jest fotografią, a z
    "lepszej" omni - to mozna na "naszą klase" wkleić. Trzeba mieć tego
    świadomość, a nie cyframi sie podnicać.

    ToMasz