    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ktory Intel do vmware?
    Date: Tue, 20 Sep 2011 22:49:03 +0100

    On 20/09/2011 10:48 AM, Szymon von Ulezalka wrote:
> [...]
    tu:http://siphon9.net/loune/2011/01/list-of-sandy-br
    idge-lga1155-h67p67-...

    > no, niestety :/
    > tak swoja droga- vt-x toto samo co vt-d? interesowalem sie kiedys
    > wirtualizacja, ale wiekszosci rzeczy juz pozapominalem /nawet takich
    > podstaw/.

    Wydaje mi sie ze w VT-x zawieraja sie inne VT jak np VT-d, VT-c.
    Co sugeruje wikipedia:

    I/O MMU virtualization (AMD-Vi and VT-d)
    Main article: IOMMU

    An input/output memory management unit (IOMMU) enables guest virtual
    machines to directly use peripheral devices, such as Ethernet, accelerated
    graphics cards, and hard-drive controllers, through DMA and interrupt
    remapping. This is sometimes called PCI passthrough.[30] Both AMD and Intel
    have released specifications:

    * AMD's I/O Virtualization Technology, "AMD-Vi", originally called
    "IOMMU".[31]
    * Intel's "Virtualization Technology for Directed I/O" (VT-d).[32]

    Network virtualization (VT-c)

    * Intel's "Virtualization Technology for Connectivity" (VT-c).[33]

    http://en.wikipedia.org/wiki/X86_virtualization

    Po tym wnosze ze koles z tego artykulu:
    http://topclass.art.pl/2011/4761/hardware/obsluga-pa
    ssthrough-w-esxi-dla-sandybridge-intel-dp67bg-vt-x

    osiagnal to czego szukam na wymienionym przeze mnie zestawie, procesor - plyta.

    Fajnie by bylo gdyby ktos to potwierdzil lub zaprzeczyl. :)

    > no, niestety niczego na mysli nie mam. kompa zlozylem juz dawno temu,
    > nie jestem na bierzaca w hardwarze juz :/

    > a, co racja to racja

    > nie, nie powinna.
    > pozdrawiam!
    >
    > szymon
    >
    > PS. jak ja kupisz, to daj znac czy wszystko dziala :)

    Spoko. Tylko ze to jeszcze na pewno potrwa i nie wiadomo co z tego
    wyewoluuje. ;)

    > ps2. czemu esxi, a nie np xen ;)?

    Bo z vmware mialem kidys stycznosc, jakakolwiek. ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org