  • Data: 2011-09-22 19:45:37
    Temat: Re: Ktory Intel do vmware?
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/09/2011 11:20 PM, Szymon von Ulezalka wrote:
> [...]

    [...] cut

    > oto co mi przed chwila wyskoczylo- ale na 100% /napisalbym ze na
    > 10000% gdyby to mialo wiekszy sens/ jestem pewien ze jakis inny ktos
    > twierdzil, ze /na domowych plytkach, czyt- nie na serwerowych/ tylko
    > *zdaje* sie chipsety Q /czy jakies inne: tak czy siak- nie P/ toto
    > obsluguja (sam planowalem sobie takowa kupic, ale sobie w sumie dalem
    > spokoj i cos na p67 sprawilem sobie)

    Dosc dokladnie przeszukalem ten kawalek internetu i nawet na stronach
    intela jest sporo sprzecznych informnacji.

    > tak czy siak- jak juz wspomnialem, moze lepiej byloby zainwestowac w
    > serwerowa plytke? np cos opartego o chipsety z rodzinki c200 (
    > http://www.intel.com/content/www/us/en/chipsets/6-ch
    ipset-c200-chipset-datasheet.html
    > od 276 strony). szybkie lookniecie na scan.co.uk /nie mieszkam w PL/
    > pokazuje, ze ceny owych plytek sa ok 1.5 raza wyzsze od cen mniej-
    > wiecej im odpowiadajacych "zwyklych" plyt /ale jest to tylko takie
    > naprawde szybkie lookniecie, zadne profesjonalne porownanie etc/
    > zatem, jesli chcesz pozostac przy 'desktopowych' rozwiazaniach,
    > najlepszym zrodlem wiedzy byloby forum/irc/czat vmware. no, chyba ze
    > ktos lepiej wiedzacy sie odezwie- ku zyskowi wszystkich :)

    Po Waszych sugestiach zaczalem sie rozgladac za rozwiazaniem serwerowym, a
    ze nie znam sie na tym za bardzo, zajmuje mi to sporo czasu. Na sprzecie to
    ja sie znam tylko raz na kilka lat, kiedy skladam nowy komputer, a ze
    ostanio zmienialem 4 lata temu... ;)
    Tak ze najpierw szukam procesora potm dopasuje do tego plyte a potem
    sprawdze czy EXSi jest z tym kompatybilne.
    Mam nadzieje ze to zatrybi.
    Na razie duzo czytam. I tak dla przykladu, ta cala przezroczystosc
    sterownikow przez wirtualna maszyne jest dostepna tylko dla jednego systemu
    jednoczesnie. Jak chcesz miec odpalone wiecej maszyn wirtualnych na raz to
    pozostale korzystaja ze sterownikow software'owych. Taka ciekawostka. ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
    www.wikileaks.org