    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Date: Fri, 18 Feb 2011 22:14:03 +0100

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ijmmsu$sac$1@inews.gazeta.pl...

    > brzęczyk przypominający niezgaszone światła/automatyczne światła,

    to chyba standard

    > automatyczna klimatyzacja, ASR (szczególnie, gdy działa jak szpera -
    > pomaga wyjechać z zaspy/błota), dzielona tylna kanapa wraz ze składanym do
    > przodu przednim fotelem (sporo mebli z IKEI można do takiego sedana, jakim
    > jest volvo S70 załadować),

    nie lepiej Liftback'a brać? Miałem Megane, potem Alfę sedan, teraz Avensis
    Liftback - wygląd sedana funkcjonalność kombiaka (tak bardziej więcej niż
    mniej).

    > automatyczna skrzynia biegów, 2

    hmm.. wolę manuala, przynajmniej jak coś padnie to nie uziemiasz auta na pół
    roku szukając po całęj Polsce kto to naprawi w pełnym tego słowa znaczeniu

    > kierunkowa regulacja kierownicy, elektrycznie sterowane szyby z przodu jak
    > i z tyłu (sic!, ale można wtedy wyłączyć sterowanie szybami dzieciom, jak
    > mają do dyspozycji korbki to powoduje to pewne problemy ;), tempomat,
    > porządne uchwyty na kubki/butelki, oświetlenie na nogi podczas
    > wchodzenia/wychodzenia, podgrzewane fotele, wycieraczki włączające się z
    > opóźnieniem w stosunku do spryskiwacza. Ale ja się wybredny zrobiłem ;)

    ...podgrzewana szyba przednia, fotochromatyczne lusterko wsteczne, składane
    elektrycznie lusterka zewnętrzne, czujnik parkowania z tyłu, gniazdko 12V w
    bagażniku.

    Beznadziejne za to są automatyczne wycieraczki.

    Pozdro

    --
    Irokez