  • Data: 2011-02-19 09:34:13
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ijltj7$bsn$2@news.onet.pl...

    > Nie wiem, czemu wszyscy pisza, ze tempomat to tylko za granica, na
    > autostradzie itp. Ja nie uzywam tylko w jezdzie miejskiej. Kazda trase
    > (tak, w Polsce i nie na autostradzie) przejezdzam w wiekszosci na
    > tempomacie.

    Na poczatku jak mialem tempomat tez tak sie staralem jezdzic. Ale potem
    stwierdzilem, ze wiecej roboty z tempomatem, niz to warte. Teraz w PL uzywam
    czasem do utrzymania odpowiednio niskiej predkosci jazdy :-) albo jak wiem,
    ze mam dluzszy odcinek, gdzie nie bede musial nic wyprzedzac i zwalniac.

    --
    Axel