eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaKtóre sklepy dają dwa lata gwarancji ? (NIKON D90)Re: Które sklepy dają dwa lata gwarancji ? (NIKON D90)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!r21g2000pri.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    From: Howk <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Które sklepy dają dwa lata gwarancji ? (NIKON D90)
    Date: Tue, 30 Nov 2010 02:05:28 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <4...@r...googlegroups.com>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <7...@g...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5...@e...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.204.0.5
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291111528 26158 127.0.0.1 (30 Nov 2010 10:05:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 10:05:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r21g2000pri.googlegroups.com; posting-host=87.204.0.5;
    posting-account=o54w4QoAAAC4E1lgEvBfucCXq2ILdnM3
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.6.30
    Version/10.63,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:869491
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Lis, 10:37, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Howk napisa?(a):
    >
    > > Kiedyś rozmawiałem z Rzecznikiem Konsumentów i powiedział, że zawsze
    > > jest korzystniej zgłaszać usterkę z ustawy zamiast z gwarancji bo
    > > jesteśmy bardziej chronieni prawem i terminy muszą być dotrzymywane.
    >
    > Muszą? Jedynym obowiązkiem sprzedawcy jest odpowiedź w określonym
    > terminie i ustosunkowanie się do reklamacji. Wystarczy, że sprzedawca
    > odpowie, że reklamacji nie uznaje i znowu ciężar udowodnienia jest na
    > kliencie. Gwarancja *dobrego* producenta wydaje się być
    > jednak pewniejszym sposobem.

    nieżle mnie rozśmieszyłeś. Tak samo gwarant może odpowiedzieć, że
    gwarancji nie uznaje i możesz mu założyć sprawę cywilną i udowadniać
    że nie z Twojej winy. A przy ustawie masz więcej możliwości wpłynięcia
    na nierzetelny sklep. Porozmawiaj z Rzecznikiem, no chyba że jesteś
    sprzedawcą :))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: