  • 71. Data: 2009-03-26 21:27:59
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Zastanowic sie na soba ?

    Po co ? Zeby Ci sprawic radoche ?

    > Bo jestes bufonem ?

    WOW ! I niech tak zostanie :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 72. Data: 2009-03-26 21:33:06
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Don Pedro wrote:

    > To może trzymajcie się jeszcze równego przelicznika mocy do masy albo
    > pojemności do masy?

    Jesli brac pod uwaga mase to tym gorzej dla motocykla :-(.

    Pozdr

    Marek

  • 73. Data: 2009-03-26 21:39:40
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:

    > Po co ? Zeby Ci sprawic radoche ?

    Szczerze powiedziawszy piszac iz nie jestes fanatykiem HD
    ubawiles mnie juz wystarczajaco.

    > WOW ! I niech tak zostanie :)

    As you wish.

    Pozdr

    Marek

  • 74. Data: 2009-03-26 21:50:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Szczerze powiedziawszy piszac iz nie jestes fanatykiem HD
    > ubawiles mnie juz wystarczajaco.

    Milosnikiem jesli juz. Ino nie lubie gdy ktos sobie gebe wyciera czyms o
    czym nie ma zielonego pojecie. I tyle.

    No ale bufony sie przeciez nie tlumacza...

    BTW. Twoj adres mailowy jest wybitnie bufoniasty :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 75. Data: 2009-03-26 22:01:40
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:

    > Milosnikiem jesli juz. Ino nie lubie gdy ktos sobie gebe wyciera czyms o
    > czym nie ma zielonego pojecie. I tyle.

    Wiesz rozmawiajac o wtryskach mialem wrazenie ze merytoryka nie byla
    mocna strona dyskusji. Ja bardzo lubie wtrysk bo elektronika zalatwia za
    mnie sprawy ktore przy gazniku powodowaly moja frustracje. (czyt.
    ustawienia mieszanki).

    > No ale bufony sie przeciez nie tlumacza...

    Ale skore sie tlumaczysz...... to pewnie jednak nie jestes :-).

    > BTW. Twoj adres mailowy jest wybitnie bufoniasty :)

    To jest ochrona przed spamem - popatrz na moje dane - zazwyczaj budza
    pewne zkojarzenia. Chociaz powinienem napisac za budzily.....

    Pozdr

    Marek Borowski

  • 76. Data: 2009-03-26 22:57:46
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 20:25:43 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >"Dyliżans kursuje raz na dwa lata z wyjątkiem niedziel i świąt" ;->

    "Dopuszczalne spóźnienie - jeden miesiąc" ;P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 77. Data: 2009-03-27 06:25:52
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > On Thu, 26 Mar 2009 07:22:21 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Autobusy stoją w korkach, ale co to ma do rzeczy?

    To ma do rzeczy, że w wielu polskich miastach dla sporej liczby ludzi
    środki masowej komunikacji są nieakceptowalne już z założenia. Co z
    tego, że pojadę autobusem, gdy trasę, którą pokonam motocyklem w 20
    minut, środkami masowej komunikacji przebędę w 1,5 godziny? Jeśli
    liczysz ekonomię to musisz brać pod uwagę ile kosztuje Twój zmarnowany
    czas w korkach.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 78. Data: 2009-03-27 07:30:03
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "Eskimos"

    "Dopuszczalne spóźnienie - jeden miesiąc" ;P

    No ba :) klasyka :) nie jestem tylko pewien czy opoznienie nie bylo dwa
    tygodnie ale sprawdze to :)

    Tytus