  • 61. Data: 2009-03-26 09:01:52
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości news:gqd4mp$ctl$1@news.wp.pl...

    > Nie, bo juz mnie wkurwiaja teksty typu "Harley to na lawecie" itp. Meczace
    > to juz jest. 90% to piszacych slinilo sie za mlodu na plakat z HD i do
    > dzisiaj rumienia sie na widok OCC na Discovery albo ladnego customa w
    > enternecie.

    O jaaa, a ja miałem nad biurkiem VFR 750 i CBR 1100 i zobacz jak skończyłem.
    A w zasadzie się dopiero rozkręcam. Bo motocyklowym celem życiowym jest XR
    1200 (nie mylić z XR-1200)

    > Lepiej miec siostre w burdelu niz brata na Hondzie. Znasz to ?

    Z tym to już do mojego brata i siostry raczej. (:

    > Mialem wiele japonczykow, nie wstydze sie tego i mile je wspominam. Tylko
    > GS500E nie lubie ale to osobiste sprawy :)

    Co, piwo się przewracało, jak stało na baku? (:

    PS
    fakt faktem - co padnie hasło "Harley" to Kuczu - nożyce się odezwie.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 62. Data: 2009-03-26 10:38:44
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 25 Mar, 14:04, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > On Wed, 25 Mar 2009 14:29:17 +0100, fv <f...@c...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Anyway, w normalnym mieście to w takiej sytuacji jeździ się do pracy metrem
    > i można sobie coś poczytać. :-) W Warszawie trudno, bo trzeba mieć i pracę
    > dom gdzieś przy rozbudowanej sieci metra. :->

    Jesli uznamy Londyn za 'normalne miasto z rozbudowana siecia metra',
    to odpowiedz brzmi: czas przejazdu miedzy dwoma stacjami metra to z
    grubsza 2 minuty. Sa oczywiscie szybsze i wolniejsze linie. Mieszkanie
    niezbyt daleko od centrum, ale jedna poza centrum oznacza mniej wiecej
    8 przystankow metra na dwoch liniach. To 16 minut jazdy + 2 minuty na
    przesiadke + 5 minut na droge od domu do stacji metra + 5 minut od
    stacji metra do pracy. +2 minutty w sumie oczekiwania na pierwszy i
    drugi pociag. W sumie 30 minut, gwarantuje ze ten sam dystans nie
    tylko przejedzie sie szybciej motorem, ale i rowerem.

    Over

  • 63. Data: 2009-03-26 10:42:36
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 26 Mar, 10:38, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > drugi pociag. W sumie 30 minut, gwarantuje ze ten sam dystans nie
    > tylko przejedzie sie szybciej motorem, ale i rowerem.

    Ps. Scisk i upal w metrze w godzinach szczytu - oznacza, ze moze sie
    zdarzyc, ze zabierzesz sie dopiero drugim lub trzecim kursem.

  • 64. Data: 2009-03-26 11:05:20
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Fikus26_ wrote:
    > Jak w temacie, z wyłączeniem najlepiej skuterów, najbardziej w sumie
    > interesują mnie pojemności od 400ccm.

    To bedzie do.

    Yamaha virago 250, v-ka, przy spokojnej jezdzie 2.3, normalnie ok 2.8 litra
    na 100.
    I wcale nie byl to mol, bo popylalo w wiele lepiej niz 250 w singlu.

    pzdr
    Tmek

  • 65. Data: 2009-03-26 12:00:09
    Od: n...@s...com

    On Wed, 25 Mar 2009 19:48:41 +0100, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >Niskie rzeczywiste zużycie paliwa ma większość tych o pojemności 125 - 250
    >cm^3

    Mi pali od 4 w gore (do ok 7).
    Przy lajtowej jezdze ok 3-3,5.
    A niskie zuzycie paliwa maja te ktore nie sa krecone po obrotach tylko
    sie nimi tasta na 30-50%. Transalp mi mniej palil przy predkosciach
    ok100km/h niz detek.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 66. Data: 2009-03-26 17:55:31
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 07:22:21 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    [...]

    > A tramwaje to dojeżdżają wszędzie i do wszystkich? Metro też? I autobusy
    > nie stoją w korkach?

    Autobusy stoją w korkach, ale co to ma do rzeczy? Mówię o decydowaniu się
    na
    jazdę motocyklem "bo tanio", a nie "bo szybko". Jak ktoś chce się tanio
    przemieszczać w mieście z miejsca na miejsce to komunikacja publiczna wita,
    tanio i bezpiecznie, a w określonych obszarach to nawet szybko. :-)

    Do poruszania się motocyklem po zatłoczonym mieście tak, żeby było szybko
    oprócz motocykla trzeba mieć jeszcze odpowiednie predyspozycje
    psychofizyczne,
    mało to skuterów z jakąś lasią czy starszym panem stojących grzecznie w
    korkach
    się mija jadąc w Warszawie w godzinach szczytu? :-)

    > TL-S
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 67. Data: 2009-03-26 18:50:03
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 11:38:44 +0100, f...@g...com
    <f...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    > drugi pociag. W sumie 30 minut, gwarantuje ze ten sam dystans nie
    > tylko przejedzie sie szybciej motorem, ale i rowerem.

    A samochodem w godzinach szczytu? :-) Anyway, to że motocykl jest
    szybszy nie ulega wątpliwości, np. ja z Kabat na ściankę jadę motocyklem
    niecałe 40 minut a metrem i tramwajem prawie godzinę, ale w sytuacji
    kiedy mam mało czasu bo mam pilne zlecenie to jeździłem na trening
    metrem zamiast motocykla, bo mogłem wtedy 40 minut w metrze popracować
    na laptopie a potem w tramwaju poczytać sobie książkę przez 15 minut,
    a na motocyklu nie bardzo.

    Poza tym, w wątku chodzi o to, co tańsze, a nie co szybsze. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 68. Data: 2009-03-26 19:25:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > przemieszczać w mieście z miejsca na miejsce to komunikacja publiczna wita,
    > tanio i bezpiecznie, a w określonych obszarach to nawet szybko. :-)

    Nie zawsze i nie wszędzie.

    "Dyliżans kursuje raz na dwa lata z wyjątkiem niedziel i świąt" ;->

  • 69. Data: 2009-03-26 20:27:35
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale ze co ? Mam sie poplakac ?