eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?Re: Które baterie trzeba rozładowywać d o końca a k tóre do połowy?
  • Data: 2013-08-17 14:12:55
    Temat: Re: Które baterie trzeba rozładowywać d o końca a k tóre do połowy?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 13:43:46 +0200, neoniusz napisał(a):

    > To ze ty nie umiesz to nie znaczy, ze sie nie da ;) Bo niby czym sie
    > rozni tablet z klawiatura i pelnym systemem od laptopa? Same plusy -
    > duzo wiecej zastosowan i wieksza mobilnosc (chociazby nowe HP envy x2,
    > split x2, lenovo miix albo lynx i wieeeele wiele innych).

    Akurat nie o takim tablecie myślałem. W ogóle nie myślałem o tablecie z
    Windows bo to pomyłka.
    Miałem na mysli normalny tablet typu Android/Ipad z dołączoną bezprzewodową
    klawiaturą i kilkoma akcesoriami.
    Możliwość pracy na tym zależy również od specyfiki pracy, ale ja na ten
    przykład od roku przestałem nosić laptopa w ogóle, zabieram go tylko na
    dłuższe wyjazdy samochodem, gdzie mogę miec i laptopa i tablet.

    Owszem, wymaga to przemyślenia sobie środowiska pracy. Ja na ten przykład,
    wszystkie czynności, które przerastają tablet, robię po VPN na laptopie,
    który sobie spokojnie spoczywa na biurku. Dzieki WOL i RDP moge go sobie
    zdalnie włączyć, zrobić co potrzebuję i wyłączyć.
    Maleńki routerek wielkości paczki papierosów załatwia problem dostępu do
    sieci w miejscach gdzie nie ma bezprzewodówki albo nie znam hasła (a są
    gniazdka ethernet).
    Jedynym nierozwiązanym problemem jest połączenie z konsolą do sprzętu
    Cisco/Juniper etc, bo tego się z tabletu nie da zrobić. Ale takie rzeczy
    robi się może raz w roku, zazwyczaj jest jeszcze inny sprzęt dostępny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.