eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
  • Data: 2013-08-17 21:19:42
    Temat: Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" napisał:

    > Chodzi mi o to, że tak Ci się opublikowały że wyświetlają się.
    > Jakbyś publikował porządnie to by się nie wyświetlały.

    Wybacz, nie mam własnego serwera, zaś pliki publikuję na tyle rzadko, że nie
    mam rozeznania w aktualnym rankingu hostingów. Jeśli czujesz niepowstrzymaną
    potrzebę obejrzenia tych dwóch zrzutów z Dell Battery Meter, to wskaż
    miejsce, w którym mógłbym je "porządnie" opublikować. Zapewniam cię jednak,
    że to nic fascynującego, chyba każdy laptop tego typu narzędzie, większość
    pewnie nawet bardziej rozbudowane (Lenovo, Samsung).

    JoteR