eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
  • Data: 2013-08-18 11:10:31
    Temat: Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" napisał:

    > Jak włożyłem zamiennik baterii bo oryginalnej producent już nie oferuje

    Znaczy - czas wymienić sprzęt, bo ten już się zestarzał moralnie ;->

    > Baterię wymieniałem raz a wentylator dwa razy. Kosztują mniej więcej tyle
    > samo (wentylatory i bateria) z tym, że by wymienić wentylator trzeba
    > rozkręcić pół laptopa co by pewnie kosztowało z 200 w serwisie.

    Mój wentylator jeszcze żyje, ale sądząc po temperaturach, należałoby
    wyczyścić radiator i wymienić pastę. Wg serwisówki trzeba w tym celu
    rozebrać niemal całego laptopa (z wyjątkiem matrycy). Odbierając parę dni
    temu jakąś duperelę z Komputronika, nagabnąłem ich o cenę takiej usługi.
    Krzyknęli 100 zł. Przy tej cenie nawet mi się nie opłaca sięgać po wkrętak.

    JoteR