eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
  • Data: 2013-08-18 09:15:34
    Temat: Re: Które baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu>

    > Wybacz, nie mam własnego serwera, zaś pliki publikuję na tyle rzadko, że
    > nie mam rozeznania w aktualnym rankingu hostingów. Jeśli czujesz
    > niepowstrzymaną potrzebę obejrzenia tych dwóch zrzutów z Dell Battery
    > Meter, to wskaż miejsce, w którym mógłbym je "porządnie" opublikować.

    Mógłbyś je np wysłać na serwer NNTP :-)

    > Zapewniam cię jednak, że to nic fascynującego, chyba każdy laptop tego
    > typu narzędzie, większość pewnie nawet bardziej rozbudowane (Lenovo,
    > Samsung).

    Tak wiem. Jak włożyłem zamiennik baterii bo oryginalnej producent już nie
    oferuje to mi się wyświetla taki dupny komunikat w tym cudownym
    oprogramowaniu, że mam nieoryginalne baterie i że tak być nie powinno i w
    ogóle. Generalnie niespecjalnie odczuwam potrzebę przestawiania
    czegokolwiek. Baterię wymieniałem raz a wentylator dwa razy. Kosztują mniej
    więcej tyle samo (wentylatory i bateria) z tym, że by wymienić wentylator
    trzeba rozkręcić pół laptopa co by pewnie kosztowało z 200 w serwisie. Z
    podświetleniem matrycy dzieją się jakieś jaja. Myślałem o kupieniu czegoś
    nowego, ale ... Surface (też tablet z Windows) nie ma modemu GSM (dostrzegam
    tutaj nić porozumienia z czytelnikami tej grupy) oraz za mały dysk ma (skoro
    teraz mam 256 to chyba nie zdołam zejść do 128) a jego wymiana na większy
    ryzykowna jest bo Surface jednorazowym sprzętem jest, więc ... czekam.