  • 31. Data: 2011-10-11 16:24:31
    Temat: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Od: " " <m...@g...pl>

    koziel <k...@w...pl> napisał(a):

    > Kurde, chlopie ja 206-tke 3 lata posiadam i zaczalem sie zastanawiac o
    > czym Ty piszesz???
    Konkrety są wymienione w poprzednim poście, jak dla mnie to za dużo na jedno auto.

    > Poza tym kilka francuzow juz mialem i moge smialo
    > obalic mit nt. ich awaryjnosci.
    Może (No dobra = bez może) za bardzo uogólniłem o tych francuzach ale po
    prostu ta 206 dała mi strasznie w kość, tak jak kumplowi Reno 19. Znam tez
    znam paru zadowolonych właścicieli francuzów (Peugeouty 405 i 406, Cytryny
    Xsara i XM).

    > Zreszta - aktualnie sprzedaje swoje
    > 206, bo czas na wieksze autko - a w linku na otomoto mozesz sobie
    > poczytac, co bylo robione.
    Nie mogę bo link nie działa.

    > Pozdrawiam,
    > Emil.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 32. Data: 2011-10-11 16:29:10
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Oct 2011 15:26:33 +0200, koziel <k...@w...pl> wrote:

    > http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-
    i1865067898.html

    Hehe, cytuję: "Opony sa nowe - glebokosc bieznika 8mm. Zakupione w
    styczniu 2011 r. - eksploatowane 2,5 m-ca"
    Jako, że przyzwyczajony jestem do innej definicji nowości, to jeśli chodzi
    o definicję awaryjności również możemy się znacząco różnić.

    RobertP.

  • 33. Data: 2011-10-11 16:34:35
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 11 Paź, 16:03, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > W tym linku? Chyba nie bałdzo.
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak

    tak, tak Marcinie - zauwazylem, ze link nieaktywny, ale nie chcialem
    spamowac w dyskusji :P ponizej w sigu juz dzialajacy link.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/peugeot-206-zarejestrowany-zadbany
    -C21015595.html

  • 34. Data: 2011-10-11 18:57:20
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 11.10.2011 10:07, !sp pisze:

    > Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > W tej kategorii cenowej liczy się egzemplarz nie model
    > Poloneza akceptujesz?

    A które moje wymagania spełnia?? Części tanie - OK. W miarę bezawaryjny
    - wątpię. Nie zgnitego - nie widziałem... A masz coś do zaoferowania?? :D...

    Konop

  • 35. Data: 2011-10-12 11:34:57
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-10-11 12:00, MZ pisze:
> [...]
    > Na liczniku mojego było coś koło 360k km - kupiony dość okazyjnie w
    > Niemcowie, bez kręconego licznika i nie od dziadka co to dieslem tylko
    > do kościoła. Możliwe, że po takim przebiegu po prostu osprzęt siadał -
    > ale silnik nadal był w super stanie.
    >
    > Generalnie dobrze to auto wspominam, chociaż był golasem jeśli chodzi o
    > wyposażenie no i dynamika tych sześćdziesięciu kilku kucyków była ...
    > taka sobie. Coś co do dziś pamiętam to uruchamianie zimą - mogło być i
    > -25 stopni a on kręcił i odpalał, najwyżej po drugim razie. Fakt, że w
    > standardzie miał podgrzewacz filtra paliwa.

    Tam było kilka diesli które w większości określa się jako 1.9D -> 68KM
    to miał XUD7 czyli 1.8D a nowszy XUD9 czyli 1.9D miał 71KM, dopiero
    1.9TD miał 90KM. Natomiast istotnie z dynamiką to on miał problem mówię
    1.9D 71KM. Jednak te 150km/h można było tym autostradą jechać. Spalanie
    było dość małe, średnio poniżej 6l na 100km. Moment obrotowy na niskich
    obrotach był na tyle duży że nawet pod górę można było ruszyć bez
    dodawania gazu. :>

    Rafał

  • 36. Data: 2011-10-12 16:03:42
    Temat: Re: Które autko do 5000zl polecicie??
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Uzytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    y.googlegroups.com...
    >W tej cenie moge Ci zaoferowac

    ja ciagle tez szukam auta, w cenie 5-7 tysi.
    to tez napisalem:)
    z tym ze dla mnie nie musi byc ani male, ani z jakims super malym silnikiem.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 37. Data: 2011-10-12 16:06:54
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może uda ci się znaleźć Bravo/Brava (tylko 1.4 omijaj, chodź przy dbaniu
    > też

    ja też polecam bravo/brave, trzeba oczywiście sprawdzić stan,
    bo ludzie o "fiata" nie dbają, bo to tylko fiat.
    bravo wydaje mi się całkiem udanym pojazdem.
    w cenie 5000 zadbanego JTD raczej nie znajdziesz, za to 1.6 pewnie tak. :)
    sam szukam i oglądam co tu sie po rynku aut kręci.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 38. Data: 2011-10-12 21:56:17
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 12 Paź, 16:03, "Bartek" <N...@p...fm> wrote:
> [...]
    > to tez napisalem:)
    > z tym ze dla mnie nie musi byc ani male, ani z jakims super malym silnikiem.

    juz Tobie wyslalem maila z opisem w odpowiedzi na Twoja wiadomosc ;-)

  • 39. Data: 2011-10-12 23:37:32
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Kolejna sprawa. Jak już kupisz coś francuskiego albo jeszcze lepiej
    > zanim kupisz to sprawdź gdzie najbliżej ciebie znajduje się
    > nieautoryzowany serwis specjalizujący się w tych samochodach - to
    > najważniejsza rzecz kiedy posiada się taki samochód. Nie pozwalaj aby do
    > francuskiego samochodu dotknął się kowal naprawiający ople i vw bo z tego
    > nic dobrego nie wyniknie.

    W tym właśnie tkwi gówniany urok Pugów i Cytronet - mimo że lubię te auta.
    Kierowcy Toyot nie szukają serwisu specjalizującego się w Toyotach. Mam dwie
    w dodatku stare - takie za 5 tysi i naprawia je pan ziutek spod trzepaka za
    litra, i w obu prez 10 lat i kilka setek tysi km nie działo się nic
    poważnego. Najpoważniejsza wymiana w E11 z 98 roku to przy przebiegu 160
    tysi padły amortyzatory i tylne bębny hamulcowe a wczęsniej jakiś zasrany
    czujnik z 5 dych z allegro który sam wymienilem, części tanie jak barszcz w
    dodatku do tych aut bo naiweźli anglików, na allegro kupisz wszystko za
    śmieszną kasę.Auto dość spore, wygodne zawieszenie (niezależne z tyłu),
    brzydkie niesłychanie, mało pali 7 l/ bezny na 100 w mieście. i jak masz
    wybierać to szukaj wersji japońskiej - JT w VINie, wersje GB składali Polacy
    w Jukeju, są dużo gorszej jakości. Na mojej japonce nie ma śladu rdzy. W
    Łodzi w Toyota Brzezińska stoi taka, liftback z 98 roku z Japonii za 5900
    PLN - ma jeszcze czarne blachy więc pewnie I właściciel sprzedaje.

  • 40. Data: 2011-10-13 10:41:56
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-10-12 11:34, The_EaGle wrote:

> [...]
    > 1.9TD miał 90KM. Natomiast istotnie z dynamiką to on miał problem mówię
    > 1.9D 71KM. Jednak te 150km/h można było tym autostradą jechać. Spalanie

    Pomieszałeś trochę.

    XUD9 1.9D występował w co najmniej dwóch wersjach - 64KM i 71KM. Miałem
    oba. I wadą tych silników było zmęczeniowe pękanie wałka rozrządu -
    m.in. z tego powodu musiałem zamienić 64KM na 71KM.

    Wersja TD miała też kilka wersji - od 62KM do 92KM.

    XUD7 to było już coś innego i występowało w P205 z mocą 60KM, była też
    wersja z turbo 78KM i 90KM.

    Więcej jest tutaj: http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_XUD

    > było dość małe, średnio poniżej 6l na 100km. Moment obrotowy na niskich
    > obrotach był na tyle duży że nawet pod górę można było ruszyć bez
    > dodawania gazu. :>

    Średnio poniżej 6l to może w lekkim 205.

    W aucie klasy kompakt typu 306/ZX nalezy oczekiwać rozrzutu 5-8l/100km
    (trasa lato, miasto korki zima) - realnie średnio 6.5l/100km.

    --
    MM