  • 21. Data: 2011-10-11 11:45:44
    Temat: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j70pvo$lqj$1@inews.gazeta.pl...

    > on ma jedą poważną wadę
    >
    > korozja sam mam i wiem, ze to jest bolączka tych aut

    Newralgiczne są tylne nadkola, które jeździły bez plastikowych nadkoli.
    Reszta jest ok i nie ma żadnego dramatu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2011-10-11 12:00:10
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 11:30, The_EaGle pisze:
    > Jeżeli chodzi o rdzę to P306 miał na przełomie 97 i 98 facelifting. Po
    > tym że nie słyszałem o problemach z korozją. Może miałeś starszy
    Fakt, mój był z '94 bodajże, ale ręki sobie uciąć nie dam. W każdym
    razie "stara" buda.

    > Jeżeli chodzi o osprzęt to ja złego słowa nie mogę powiedzieć jak go
    > sprzedawałem miał około 240tys km i nic się nie działo. Problem był
    Na liczniku mojego było coś koło 360k km - kupiony dość okazyjnie w
    Niemcowie, bez kręconego licznika i nie od dziadka co to dieslem tylko
    do kościoła. Możliwe, że po takim przebiegu po prostu osprzęt siadał -
    ale silnik nadal był w super stanie.

    Generalnie dobrze to auto wspominam, chociaż był golasem jeśli chodzi o
    wyposażenie no i dynamika tych sześćdziesięciu kilku kucyków była ...
    taka sobie. Coś co do dziś pamiętam to uruchamianie zimą - mogło być i
    -25 stopni a on kręcił i odpalał, najwyżej po drugim razie. Fakt, że w
    standardzie miał podgrzewacz filtra paliwa.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 23. Data: 2011-10-11 12:12:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 11 Oct 2011 11:10:21 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

    >Wiesz..te około 600 zł to było w moim przypadku jakieś 10 lat temu. Inne
    >realia cenowe. I z tego co pamiętam to za tą kwotę to była belka ze
    >szrotu a do tego jeszcze dochodziła robocizna. Weź pod uwagę, że

    ja tyle zapłaciłem w Łodzi na Lodowej za "zapuszczoną" jedną stronę (i
    drugą, gdzie było mniej do roboty). Cena objęła części (łożyska,
    chyba też czop) i robociznę.
    No i to była jedna "operacja" na 13 lat życia auta (i o ile wiem, to
    nabywca mojej 306-tki też nie musiał robić tego w ciągu ponad roku od
    zakupu).

    Znalazłem:
    http://www.tylna-belka-peugeot-citroen.pl/cennik-nap
    raw-i-przesylek.html
    "Cena maksimum: 750 zł".

    http://www.peugeot-citroen.com/
    http://www.peugeot-citroen.com/cennik_naprawy_tylnej
    _belki/c.peugeot_306/
    - wychodzi 728 zł z 2 czopami, jeśli dobrze liczę.

    Zaprawdę powiadam Wam, mit o drogiej naprawie belki to ... mit :-)

    >dyskutujemy o aucie do 5000 zł, czyli to ponad 10% wartości samochodu.

    To prawda. Niestety tak to już jest, że ceny napraw nie maleją
    proporcjonalnie do wartości "złomu" :-(

  • 24. Data: 2011-10-11 13:38:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Konop"

    > Ja uparcie będę polecał Astre II - jak znajdziesz z silnikiem 1.6 8V to
    > będziesz miał fajne tanie wozidło z pancernym zawieszeniem, ocynkowanym
    > nadwoziem, silnikiem do którego cześci są tanie jak barszcz.

    Pytanie tylko, czy za tę kwotę znajdzie egzemplarz w stanie innym, niż
    trup po nieudanej reanimacji.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2011-10-11 13:51:23
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mocną stroną tych aut?? będę wdzięczny za uwagi. Co do kosztów - wolałbym
    > się zmieśić w 5000zł ze wszystkim, a nawet wydać mniej :), ale jeśli będę
    > pewny, że wydając np. 1000zł więcej zaoszczędzę 2000zł na naprawach - to
    > jestem gotowy dać do 5000zł za sam samochód.
    >
    > Podpowiedzcie coś, proszę... Zdaję sobie sprawę, że kupując auto w takiej
    > cenie, nie kupię nówki z salonu. To musi mieć trochę rdzy, musi mieć swoje
    > słabe strony - chodzi tylko o to, żeby nie psuł się za często, posłużył
    > kilka lat i nie rozleciał się na kawałki po pół roku ;)...

    Nie padła jeszcze ta propozycja, więc polecę daewoo lanos. Konstrukcja
    raczej prosta, nie tłuczony nie powinien mieć większych problemów z korozją,
    można trafić krajowy od pierwszego właściciela, czasem nawet z założonym już
    gazem. W cenie około 5000 będzie już w czym wybierać. Jak nie mieszkasz w
    Warszawie lub jej okolicach to koszty OC też nie powinny być zaporowe.

  • 26. Data: 2011-10-11 14:12:34
    Od: " " <m...@g...pl>

    Przemysław Czaja <p...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > będziesz miał fajne tanie wozidło z pancernym zawieszeniem, ocynkowanym
    > nadwoziem, silnikiem do którego cześci są tanie jak barszcz.

    Za 5 tys?! To ja poproszę o linka gdzie takie rozdają.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 27. Data: 2011-10-11 14:21:54
    Od: " " <m...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > saxo, peugeot 106

    A ja Peugeota i francuzy będę odradzał po przygodach z 206 (nówka z salonu
    jeżdżona po emerycku). Skoro nie umieją zrobić przełącznika kierunkowskazów,
    wentylatora chłodnicy, zamontować poprawnie anteny, dźwigni do przesuwania
    fotela (wersja 3 drzwiowa), sondy lambda (wypluta), nie mówiąc nic o
    wtryskach, zawieszeniu i innych pierdołach których lista jest tak długa, że
    nawet wszystkich nie pamiętam. No chyba, że lubisz i umiesz grzebać w
    samochodzie (szczególnie francuskim gdzie bez instrukcji jest ciężko się
    połapać co i w jakiej kolejności). i masz ogrzewany garaż na zimę. z plusów
    widzę dwa: można taniej kupić coś młodszego (ale togo nie będzie widać w
    samochodach do 5 tys), ładniejszego (kwestia gustu) i maja dobre
    zabezpieczenie antykorozyjne (ale ja uczulenia na rdze nie mam).

    Pozdr,
    Mariusz

  • 28. Data: 2011-10-11 14:30:58
    Od: " " <m...@g...pl>

    Konop <k...@g...pl> napisał(a):

    > Polecicie coś konkretnego?? :)

    Może uda ci się znaleźć Bravo/Brava (tylko 1.4 omijaj, chodź przy dbaniu też
    podobno dają radę). Bardzo fajne autko, a nich ich nie chce bo to Fiat (ja tam
    ludzi nie rozumiem - kumpel sprzedał drożej VW Polo niż Brave chodź była w
    dużo lepszym stanie). Podzwoń po ogłoszeniach bo czasem ludzie są zdesperowani
    i gotowi na duże upusty.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 29. Data: 2011-10-11 15:26:33
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 11 Paź, 14:21, " " <m...@g...pl> wrote:

    > A ja Peugeota i francuzy b d odradza po przygodach z 206 (n wka z salonu
    > je d ona po emerycku). ).
    >
    > Pozdr,
    > Mariusz

    Kurde, chlopie ja 206-tke 3 lata posiadam i zaczalem sie zastanawiac o
    czym Ty piszesz??? Poza tym kilka francuzow juz mialem i moge smialo
    obalic mit nt. ich awaryjnosci. Zreszta - aktualnie sprzedaje swoje
    206, bo czas na wieksze autko - a w linku na otomoto mozesz sobie
    poczytac, co bylo robione.

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314