    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Date: Wed, 12 Oct 2011 11:34:57 +0200

    W dniu 2011-10-11 12:00, MZ pisze:
    > Fakt, mój był z '94 bodajże, ale ręki sobie uciąć nie dam. W każdym
    > razie "stara" buda.

    > Na liczniku mojego było coś koło 360k km - kupiony dość okazyjnie w
    > Niemcowie, bez kręconego licznika i nie od dziadka co to dieslem tylko
    > do kościoła. Możliwe, że po takim przebiegu po prostu osprzęt siadał -
    > ale silnik nadal był w super stanie.
    >
    > Generalnie dobrze to auto wspominam, chociaż był golasem jeśli chodzi o
    > wyposażenie no i dynamika tych sześćdziesięciu kilku kucyków była ...
    > taka sobie. Coś co do dziś pamiętam to uruchamianie zimą - mogło być i
> [...]

    Tam było kilka diesli które w większości określa się jako 1.9D -> 68KM
    to miał XUD7 czyli 1.8D a nowszy XUD9 czyli 1.9D miał 71KM, dopiero
    1.9TD miał 90KM. Natomiast istotnie z dynamiką to on miał problem mówię
    1.9D 71KM. Jednak te 150km/h można było tym autostradą jechać. Spalanie
    było dość małe, średnio poniżej 6l na 100km. Moment obrotowy na niskich
    obrotach był na tyle duży że nawet pod górę można było ruszyć bez
    dodawania gazu. :>

    Rafał