eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtora 7 calowa nawigacje wybrac ...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 208

  • 121. Data: 2013-07-08 15:31:55
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-08, Axel <a...@o...pl> wrote:
    >>>> Obwodnica Garwolina to juz nie taka nowa jest... A na trasie do W-wy
    >>>> chcialo jechac przez Garwolin.
    >>> To dziwne - mnie zawsze AM prowadzi obwodnic? Garwolina. W zesz?ym
    >>> miesi?cu faktycznie pyszczy?a "zawróae w lewo" na obwodnicy Kurowa i
    >>> Garbowa, ale trudno sie dziwiae - obwodnica dopiero otwarta. Za dwa
    >>> tygodnie bede jecha? znowu - zobaczymy, czy ju? wprowadzona do mapy...
    >> To bylo rok temu i AM 6.10 albo 6.11, nie pamietam juz. AM nie uzywalem
    >> dosc dlugo, ale wlasnie po powrocie spotkaly mnie takie niespodzianki :-)
    >
    > Eee, to cos musialo byc nie tak, bo moja na pewno prowadzila obwodnica.
    >
    Nie wiem, ale ostatnio troche sie czytuje o tych "jazdach AM" i sam pare
    doswiadczylem chociaz ciekawe ile przeoczylem bo mam PDA na motocyklu
    wiec jade bez audio i rzadko na nia spogladam, wiec kwiatkow moglo byc
    wiecej ;-)

    Nie ma to jak analogowa mapa w schowku.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 122. Data: 2013-07-08 16:10:26
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-08 14:25, J.F pisze:
    >>> Dziękuję za piękne potwierdzenie czytelności i intuicyjności
    >>> interfejsu AM (czyli braku powyższych).
    >> Eee tam. Uzytkownik jak uzywa i raz przeczyta instrukcje to mu
    >> starczy.
    >LOL - nie wiem jak zdefiniujesz 'używa' (jak pisałem nauczyć się

    Normalnie, wsiada do auta, przynajmniej raz na miesiac nawi wlacza,
    trase ustala, skoro to takie istotne dla niego.

    >obsługi czegoś nieintuicyjnego można), ale z natury rzeczy dostęp
    >do pewnych funkcji nie powinien wymagać studiowana dokumentacji

    dokumentacje akurat do kazdego wyrobu warto przeczytac, bo moga tam
    byc rzeczy istotne, albo przydatne.

    >i przypominania sobie jak to było po 2 miesiącach.

    Ale pamietania wymaga tylko jedno: normalnie wybierasz adres. A potem
    program sie pyta co z nim zrobic.

    >>>>> No dobra, ja nie przeczę, że są różne wynalazki, ale to nie
    >>>>> zmienia
    >>>>> faktu, że AM ma fatalny i nieintuicyjny interfejs
    >>>> Ma tez duzo funkcji. A to znaczy "skomplikowany" interfejs.
    >>>> Ale ja lubie duzo funkcji :-)
    >>> To niczego nie zmienia - Ty lubisz, Tobie pasuje.
    >> Zmienia - inne tego nie maja.
    >Nie zmienia - lubisz dużo funkcji i skomplikowany interfejs to
    >kupiłeś
    >sobie AM :)
    >> Przeczytanie instrukcji tego nie naprawi :-)
    >Tam nie trzeba czytać instrukcji, czy przypominać sobie po 3
    >miesiącach
    >co się kryje pod konkretnym opisem, funkcją.

    Bo tej funkcji po prostu nie ma. A ja ja lubie taka funkcje, wiec nie
    moge pochwalic nawigacji z "prostym interfejsem" :-)

    >>> Wiele rzecz widać gołym okiem, a często
    >>> wystarczy użyć innej nawigacji by stwierdzić, że prowadzi
    >>> zwyczajnie
    >>> źle.
    >> Czyli trzeba jezdzic z dwoma :-)
    >Nie trzeba z dwoma, choć ja w ramach eksperymentów tak robiłem
    >i nadal mi się zdarza :)

    Normalny czlowiek tak nie robi :-P
    Ale rozumiem - tez czasem eksperymentuje :-)

    >> Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    >> Wysoce nieprawdopodobne w nawigacji - dobry algorytm wyznaczania
    >> drogi w
    >> grafie tak nie zrobi, zly ... zawiesi sie :-)

    >Poprowadziła znajomego, a co do algorytmu - nie pisz może o grafach
    >i algorytmach, ponieważ różne rzeczy potrafiła już zrobić.
    >Najwyraźniej
    >problem leżał w implementacji, a zły algorytm niestety niekoniecznie
    >kończy działanie poprzez zawieszenie systemu - częściej generuje
    >błędne
    >wyniki.

    No ale w wyszukiwaniu zrobil petle ... i dlaczego mialby przestac ?
    Powinien wyszukac druga petle, potem trzecia, czwarta ... az madry
    programista ustawi jakis limit krokow czy czasu, albo stos sprawdzi.
    Ale wtedy bedzie blad a nie trasa :-P

    Predzej znajomy nie/skrecil tam gdzie potrzeba, wyliczyla trase na
    nowo i poprowadzila w to samo miejsce.

    >> Roznie z tym bywa w roznych produktach.
    >> A AM pokazuje od razu wojewodztwo i powiat.
    >A ktoś pisał, że tego nie robi?

    A ktos pisal "przeciez wszystkie tak robia" ?
    Bo jak nie, to sa i nawigacje gorsze niz AM, mimo ze maja prosty i
    intuicyjny interfejs :-P

    J.


  • 123. Data: 2013-07-08 18:13:44
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-08 16:10, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)
    >> LOL - nie wiem jak zdefiniujesz 'używa' (jak pisałem nauczyć się
    >
    > Normalnie, wsiada do auta, przynajmniej raz na miesiac nawi wlacza,
    > trase ustala, skoro to takie istotne dla niego.

    A jak kwalifikujesz 'istotność'? Jeździ powiedzmy codziennie dookoła
    komina i navi nie jest potrzebne. Czasem się trafi jazda w nieznane,
    (albo i jako tako znane) i potrzebuje coś tam skrobnąć w navi.
    Sorry, mało kto będzie będzie do dokumentacji zaglądał - to ma być
    proste, czytelne i intuicyjne.

    >> obsługi czegoś nieintuicyjnego można), ale z natury rzeczy dostęp
    >> do pewnych funkcji nie powinien wymagać studiowana dokumentacji
    >
    > dokumentacje akurat do kazdego wyrobu warto przeczytac, bo moga tam byc
    > rzeczy istotne, albo przydatne.

    Dobre rady cioci Ady - jak pewnie wiesz, w dokumentacjach takich
    wyrobów to się szuka konkretnych rzeczy, które są bardzo rzadko
    potrzebne. Ciężko to też ze sobą zabierać w trasę :)

    >> i przypominania sobie jak to było po 2 miesiącach.
    >
    > Ale pamietania wymaga tylko jedno: normalnie wybierasz adres. A potem
    > program sie pyta co z nim zrobic.

    Podajesz sposób jak spróbować zapamiętać metodę na wprowadzenia tego
    o czym pisałem - to nie to samo co intuicyjność interfejsu w tej
    materii.

    >> Tam nie trzeba czytać instrukcji, czy przypominać sobie po 3 miesiącach
    >> co się kryje pod konkretnym opisem, funkcją.
    >
    > Bo tej funkcji po prostu nie ma.

    A może jest?

    > A ja ja lubie taka funkcje, wiec nie
    > moge pochwalic nawigacji z "prostym interfejsem" :-)

    Cóż, tak naprawdę to raczej nie dyskutujemy o gustach.

    >> Nie trzeba z dwoma, choć ja w ramach eksperymentów tak robiłem
    >> i nadal mi się zdarza :)
    >
    > Normalny czlowiek tak nie robi :-P

    A gdzie ja pisałem, że jestem 'normalny'?

    > Ale rozumiem - tez czasem eksperymentuje :-)

    Tylko zdaje się nie rozumiesz potrzeb ludzie 'normalnych'.

    >>> Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    >>> Wysoce nieprawdopodobne w nawigacji - dobry algorytm wyznaczania drogi w
    >>> grafie tak nie zrobi, zly ... zawiesi sie :-)
    >
    >> Poprowadziła znajomego, a co do algorytmu - nie pisz może o grafach
    >> i algorytmach, ponieważ różne rzeczy potrafiła już zrobić. Najwyraźniej
    >> problem leżał w implementacji, a zły algorytm niestety niekoniecznie
    >> kończy działanie poprzez zawieszenie systemu - częściej generuje błędne
    >> wyniki.
    >
    > No ale w wyszukiwaniu zrobil petle ... i dlaczego mialby przestac ?
    > Powinien wyszukac druga petle, potem trzecia, czwarta ... az madry
    > programista ustawi jakis limit krokow czy czasu, albo stos sprawdzi.
    > Ale wtedy bedzie blad a nie trasa :-P

    Hmmm, a skąd sobie przyjąłeś uproszczenie, że w 'kółko' to znaczy
    zapętlenie wycieczki po grafie?

    > Predzej znajomy nie/skrecil tam gdzie potrzeba, wyliczyla trase na nowo
    > i poprowadzila w to samo miejsce.

    Jak mógł skręcić tam gdzie trzeba, skoro tam nie było drogi, którą by
    się dało jechać?

    >>> Roznie z tym bywa w roznych produktach.
    >>> A AM pokazuje od razu wojewodztwo i powiat.
    >> A ktoś pisał, że tego nie robi?
    >
    > A ktos pisal "przeciez wszystkie tak robia" ?

    A ktoś tak pisał?

    > Bo jak nie, to sa i nawigacje gorsze niz AM, mimo ze maja prosty i
    > intuicyjny interfejs :-P

    Raczej nie obronisz poważnych wad AM przez sugestie, że są inne
    nawigacje, które w pewnych punktach mogą być gorsze od AM.


  • 124. Data: 2013-07-08 18:47:59
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-07-08 16:10, J.F pisze:
    (...)
    >>> LOL - nie wiem jak zdefiniujesz 'używa' (jak pisałem nauczyć się
    >> Normalnie, wsiada do auta, przynajmniej raz na miesiac nawi wlacza,
    >> trase ustala, skoro to takie istotne dla niego.

    >A jak kwalifikujesz 'istotność'? Jeździ powiedzmy codziennie dookoła
    >komina i navi nie jest potrzebne. Czasem się trafi jazda w nieznane,
    >(albo i jako tako znane) i potrzebuje coś tam skrobnąć w navi.

    Mozna cale zycie jezdzic i nigdy trasy nie zdefiniowac,
    ale jak ktos potrzebuje, to po pierwszym razie zapamieta.

    >>> obsługi czegoś nieintuicyjnego można), ale z natury rzeczy dostęp
    >>> do pewnych funkcji nie powinien wymagać studiowana dokumentacji
    >> dokumentacje akurat do kazdego wyrobu warto przeczytac, bo moga tam
    >> byc
    >> rzeczy istotne, albo przydatne.
    >Dobre rady cioci Ady - jak pewnie wiesz, w dokumentacjach takich
    >wyrobów to się szuka konkretnych rzeczy, które są bardzo rzadko
    >potrzebne. Ciężko to też ze sobą zabierać w trasę :)

    Akurat opis do AM jest dosc sensowny, przyzwoicie dlugi, i nie mowie
    aby zabierac i szukac w trasie, tylko przeczytac co nasz nowy nabytek
    potrafi.

    >>> Tam nie trzeba czytać instrukcji, czy przypominać sobie po 3
    >>> miesiącach
    >>> co się kryje pod konkretnym opisem, funkcją.
    >> Bo tej funkcji po prostu nie ma.
    >A może jest?

    Nie ma. A jesli jest, to widac bardzo nieintuicyjny interfejs :-)

    >> Ale rozumiem - tez czasem eksperymentuje :-)
    >Tylko zdaje się nie rozumiesz potrzeb ludzie 'normalnych'.

    Potrzeby ludzi "normalnych" sa zazwyczaj zaspokojone dobrze.
    Przeciez wystarczy wylaczyc trasy, normalny czlowiek ma jeden cel,
    potem wprowadzi drugi i pojedzie :-)

    >>> Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    [...]
    >Hmmm, a skąd sobie przyjąłeś uproszczenie, że w 'kółko' to znaczy
    >zapętlenie wycieczki po grafie?

    A co znaczy ?

    >> Predzej znajomy nie/skrecil tam gdzie potrzeba, wyliczyla trase na
    >> nowo
    >> i poprowadzila w to samo miejsce.
    >Jak mógł skręcić tam gdzie trzeba, skoro tam nie było drogi, którą by
    >się dało jechać?

    No ale tak sie zachowa kazda nawigacja, jak bedzie miec blad w mapie.
    Akurat w AM jest "blokada drogi".

    >> Bo jak nie, to sa i nawigacje gorsze niz AM, mimo ze maja prosty i
    >> intuicyjny interfejs :-P
    >Raczej nie obronisz poważnych wad AM przez sugestie, że są inne
    >nawigacje, które w pewnych punktach mogą być gorsze od AM.

    No coz, jakos tak mimo wielu roznych mozliwych nawigacji, ciagle
    najczesciej odpalam AM.
    I tych "powaznych wad" jakos nie zauwazam.

    Owszem, roznie bywalo, szczegolnie dawniej ... ale z ktora nie bywalo
    roznie ?

    J.


  • 125. Data: 2013-07-08 19:49:20
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-08 18:47, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)
    >> A jak kwalifikujesz 'istotność'? Jeździ powiedzmy codziennie dookoła
    >> komina i navi nie jest potrzebne. Czasem się trafi jazda w nieznane,
    >> (albo i jako tako znane) i potrzebuje coś tam skrobnąć w navi.
    >
    > Mozna cale zycie jezdzic i nigdy trasy nie zdefiniowac,
    > ale jak ktos potrzebuje, to po pierwszym razie zapamieta.

    Jak praktyka pokazuje nie jest prawdą powyższe.

    >> Dobre rady cioci Ady - jak pewnie wiesz, w dokumentacjach takich
    >> wyrobów to się szuka konkretnych rzeczy, które są bardzo rzadko
    >> potrzebne. Ciężko to też ze sobą zabierać w trasę :)
    >
    > Akurat opis do AM jest dosc sensowny, przyzwoicie dlugi, i nie mowie aby
    > zabierac i szukac w trasie, tylko przeczytac co nasz nowy nabytek potrafi.

    O tym co potrafi to można poczytać w materiałach reklamowych - potrafi
    wszystko. Tylko później przychodzi pytanie jak to zrobić jak zajdzie
    potrzeba. Tylko nie pisz, że dokumentacja jest w pdf-ie w navi.
    Oczywiście, możemy się doktoryzować z instrukcji i później wiedzieć, że
    to co nam się wydaje jest czymś innym i zupełnie gdzie indziej. Po
    jakimś czasie zapomina się takie rzeczy.

    >> Tylko zdaje się nie rozumiesz potrzeb ludzie 'normalnych'.
    >
    > Potrzeby ludzi "normalnych" sa zazwyczaj zaspokojone dobrze.

    Jakoś tak nie w AM.

    > Przeciez wystarczy wylaczyc trasy, normalny czlowiek ma jeden cel, potem
    > wprowadzi drugi i pojedzie :-)

    Ma cel i ewentualnie chciał wstawić 'via'. Niestety nie ma takiego
    przycisku jak chyba w całej reszcie nawigacji. O reszcie intuicyjności
    to już trochę sami napisaliście :)

    >>>> Ale kogo poprowadzila w kolko ?
    > [...]
    >> Hmmm, a skąd sobie przyjąłeś uproszczenie, że w 'kółko' to znaczy
    >> zapętlenie wycieczki po grafie?
    >
    > A co znaczy ?

    W kółko.

    >> Jak mógł skręcić tam gdzie trzeba, skoro tam nie było drogi, którą by
    >> się dało jechać?
    >
    > No ale tak sie zachowa kazda nawigacja, jak bedzie miec blad w mapie.

    Jakoś tak niespecjalnie - szczególnie z tymi błędami :)

    > Akurat w AM jest "blokada drogi".

    Coś tam napisali o klikaniu w mapę, otwieraniu menu kontekstowych
    i jest niedostępności w trybie prostym (cokolwiek by to miało
    znaczyć) :) Czytanie tego jest zapewne fascynującym zajęciem.
    Prędzej człowiek 'oleje' wskazówki/wyłączy i pojedzie na znaki.

    > No coz, jakos tak mimo wielu roznych mozliwych nawigacji, ciagle
    > najczesciej odpalam AM.

    A ja wręcz przeciwnie, ponieważ jest coraz gorzej w stosunku do
    konkurencji i mam dziwne wrażenie, że nawet do niej samej z
    wcześniejszych okresów 'ewolucji'.

    > I tych "powaznych wad" jakos nie zauwazam.

    To się ciesz, zresztą jak czytam to w zasadzie w ogóle wad AM nie
    zauważasz. Ma jak ma i Tobie to odpowiada. Ja tam zauważyłem
    jakiś czas temu np. dziwne braki w Asystencie Pasa Ruchu w stosunku
    do konkurencji.

    > Owszem, roznie bywalo, szczegolnie dawniej ... ale z ktora nie bywalo
    > roznie ?

    Jw. - jakoś sobie nie przypominam, by z innymi było tak różnie jak z
    AM. Jeden z lepszych numerów to próba jazdy chyba do Kalisza z
    dowolnego miejsca w Polsce :) O ostatniej grubej wtopie z trybem
    ciężarowym to nawet nie wspominam.


  • 126. Data: 2013-07-08 23:31:01
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-08 13:01, J.F pisze:

    >>> I na co mozna narzekac - ze po wybraniu "dom" a nie innych opcji
    >>> jest troche inaczej.
    >> To rzeczywi?cie jest myl?ce na pocz?tku - bo to jest "prowadĽ
    >> do domu i o nic mnie nie pytaj" ;-)

    Jakby tak było, to by pięknie było. Ja mam dom na terenie, gdzie
    wg AM jest zakaz ruchu. I co rusz po długiej męczącej trasie,
    jak juz mam dość wszystkiego i chce kliknąć PROWADŹ DO DOM, to
    ta podła kurwa ciągle mnie dopytuje, czy aby na pewno chcę walić
    "pod zakaz ruchu" ... Co to ? WG AM nie ma tabliczek "NIE
    DOTYCZY" ? :)

    > Ale przeciez to zaleta, zaplanowales piekna trase, zrealizowales
    > ile mogles, a teraz chcesz juz do domu i koniec, zadnych pytan,
    > dom, kanapa, piwo. :-)

    ... ^

    > Jak powyzej odpowiesz "nie", to wstawia w aktualna trase ... ale
    > na miejsce "cel".
    > Stare punkty posrednie zostaja, ale stary cel znika (bez
    > ostrzezenia).

    I gdzie tu intuicyjność ? :D


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/


  • 127. Data: 2013-07-08 23:46:41
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 23:31:01 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > W dniu 2013-07-08 13:01, J.F pisze:
    >>> To rzeczywi?cie jest myl?ce na pocz?tku - bo to jest "prowadĽ
    >>> do domu i o nic mnie nie pytaj" ;-)
    > Jakby tak było, to by pięknie było. Ja mam dom na terenie, gdzie
    > wg AM jest zakaz ruchu. I co rusz po długiej męczącej trasie,
    > jak juz mam dość wszystkiego i chce kliknąć PROWADŹ DO DOM, to
    > ta podła kurwa ciągle mnie dopytuje, czy aby na pewno chcę walić
    > "pod zakaz ruchu" ... Co to ? WG AM nie ma tabliczek "NIE
    > DOTYCZY" ? :)

    Mozesz sobie ustawic tryb pojazdu uprzywilejowanego :-)

    >> Jak powyzej odpowiesz "nie", to wstawia w aktualna trase ... ale
    >> na miejsce "cel".
    >> Stare punkty posrednie zostaja, ale stary cel znika (bez
    >> ostrzezenia).
    > I gdzie tu intuicyjność ? :D

    Tu akurat nie ma, ale w ktorej jest wszystko doskonale ?

    J.


  • 128. Data: 2013-07-09 00:55:58
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-08 23:46, J.F. pisze:

    > Mozesz sobie ustawic tryb pojazdu uprzywilejowanego :-)

    I będzie walił mnie na przeszkody terenowe. Już sprawdzałem to
    ustawienie by zobaczyć czy opłaca mi się walić po zakazach ruchu
    (ile oszczędzę vs ile kosztują mandaty :) ... i okazało się, że
    AM mimo odznaczenia opcji pokonywania przeszkód terenowych -
    niektóre mury/bramy bierze za zwykły zakaz ruchu bez przeszkód
    terenowych


    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/


  • 129. Data: 2013-07-09 12:12:55
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:51da9116$0$1249$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    > On 2013-07-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>No nie wiem i nie musze wiedziec. Przed wyjazdem patrze sobie np w
    >>>Google
    >>>Maps i wiem gdzie mam jechac, nawigacji do tego nie potrzebuje :-)
    >> I jakbys tak chcial pojechac np z Piotrkowa do Drezna, to jak
    >> pojedziesz ?
    >>8 do Wroclawia i A4? :-)
    >
    > Wybor dobry, pozostaje zrealizowac.
    >
    >>Tak wiem wiem, ponoc AOW jest jakos slabo oznaczona ;-)
    >
    > Nie mysl sobie ze gdzies tam na drogowskazie Drezno zobaczysz.


    A czemu we Wrocławiu miałoby być akurat na Drezno?
    A nie np. na Norymbergę, Monachium, Frankfurt a/M czy Paryż?


    > Albo ze Zgorzelec. Ale zobaczysz Warszawe, Poznan, Kudowe, Lubawke,
    > Katowice, Opole, Legnice.
    > Srode, Katy Wroclawskie i chyba nawet Walbrzych.
    >
    > Tylko lepiej dla Ciebie abys wiedzial gdzie jest Lubawka i jak sie tam
    > jedzie ..

    A po jakiego?
    Przejście na A4 jest w Jędrzychowicach jeśli już.



  • 130. Data: 2013-07-09 12:19:23
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-09, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    >>>Tak wiem wiem, ponoc AOW jest jakos slabo oznaczona ;-)
    >>
    >> Nie mysl sobie ze gdzies tam na drogowskazie Drezno zobaczysz.
    >
    > A czemu we Wrocławiu miałoby być akurat na Drezno?
    > A nie np. na Norymbergę, Monachium, Frankfurt a/M czy Paryż?
    >
    Otoz to :-) Przeciez nie bedziesz mial spisu miast do ktorych da sie
    dojechac danym zjazdem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : 1 ... 12 . [ 13 ] . 14 ... 20 ... 21


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: