  • Data: 2013-07-05 21:53:17
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:51d6ddb0$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chyba jednak nie poprawili - wziąłem do ręki AM i co robię:
    > menu->prowadz do->adres->prowadź do [brak przez].

    Aż wyjąłem nawigację (cały czas oczywiście piszę o AM na WinCE, żeby nie
    było wątpliwości):
    Mnu-Powadz do-Adres i w momencie wpisania adresu pojawia się menu, gdzie
    jest: Start, VIA, Cel, Prowadź do, Pokaż na mapie.
    Naciśnięcie Via powoduje pojawienie się kolejnego menu: Via (okolica), Via
    (punkt).
    Dopóki nie wpiszesz adresu (przynajmniej przez zmienę numeru budynku) menu
    się nie pojawi...

    > W prawym dolnym rogu są takie strzałki - klik i mamy opcje.
    > Ooo jest via. No ale chcemy dodać kolejny punkt, kurcze, jest
    > via, ale usuń.

    Nie wpisałeś adresu, tylko kliknąłeś menu na dole. Chcesz kilka razy dodać
    ten sam adres jako Via?

    > Konia z rzędem temu, kto w trasie będzie
    > to modyfikował - mam gotową trasę i chcę teraz dołożyć
    > punkty pośrednie - masakra. Może z pomocnikiem w postaci
    > kartki by się udało...

    Dodajesz punkty pośrednie dokładnie tak, jak Start i Cel... Potem gdzie
    indziej trzeba ustawić kolejność (Menu-Trasa-Informacje), jeśli dodano nie w
    kolejności...
    Dodawałem w trasie punkty pośrednie wiele razy, zmieniałem kolejność (np.
    omijając Kołbiel) i jakoś dałem radę bez pomocy kartki i pomocy pasażerów.

    > No, jak ma gotową trasę to nie dziwne.

    Gotową trasę? No, ma gotową, jak sobie zrobi...
    Siostra też używa AM i też jakoś nie ma problemów.

    > Śmiem twierdzić, że jak wyżej :)

    Powtórzę - bez problemu, tylko trzeba wiedzieć, gdzie (co nie jest
    intuicyjne) - pisałem o tym wyżej.

    Jest nawet sortowanie punktów...

    > No dobra, ja nie przeczę, że są różne wynalazki, ale to nie zmienia
    > faktu, że AM ma fatalny i nieintuicyjny interfejs i dość często ludzi
    > prowadzi w maliny.

    W maliny - rzadko. Dokładnie zdarzyło mi się to raz (w Aninie), kazała mi
    skręcić zupełnie w złą stronę, a potem skręcić przez ogrodzenie. Zawróciłem
    i po 100m AM odzyskała rozum. Ale parę razy próbowała mnie przeprowadzić
    przez wszystkie przystanki autobusowe przy trasie S8 Radzymin-Wyszków (chyba
    dla urozmaicenia trasy, bo żadnych parametrów przeliczania nie zmieniałem
    ;-P)

    BTW - TT, którego używałem w okolicach Monaco (nawi pożyczona razem z
    samochodem), też próbował mnie raz w okolicach Turbie wywieźć na manowce. A
    używałem go raptem kilka dni. Ale mogło to wynikać ze złych ustawień
    (wszystkich nie sprawdzałem uruchamiająć nawigację)

    Natomiast największy opad szczęki przeżyłem odpalając AM Eu na Malcie (mając
    w perspektywie 2 tygodnie jeżdżenia. Okazało się, że - zdaniem AM - Malta
    nie należy do Europy i 'ciemność widzę' (Sycylia jest).Tak, wiem, jest spis
    krajów 'obsługiwanych', ale Europa, to Europa...
    Na szczęścia mapy Nokiowe dały radę :-)

    --
    Axel