  • Data: 2013-07-05 17:16:11
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 12:09, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)
    > Top jest jako extra opcja, możesz wpisywać cele pośrednie normalnie po
    > kodzie, adresie.

    Właśnie pisałem Axlowi jakie to jest jasne, czytelne i
    nieskomplikowane. Nadal nie wiem jak dodać punkt jak już jadę i nie
    wie czy przy okazji nie pokopię ustawionej już trasy.
    Z ustawieniem od A do B nie ma zasadniczo problemu.

    > Firmy do rozliczania pracowników,

    Do tego się korzysta z rejestratorów GPS, a nie logu z AM, który
    delikatnie powiedziawszy jest podatny na ingerencje pracownika.

    > kopiowanie trasy do wersji PC i

    Dla hardcorów - druga licencja potrzebna, choć można to inaczej
    zrealizować.

    > nanoszenie poprawek w celu optymalizacji.

    Przez kogo? Szarego użytkownika AM?

    > To jest zaleta i wada ale ogólnie jest to proste i przyjemne choć mi
    > prywatnie nie pasuje wygląd TT.

    To są w zasadzie same zalety, bez wad.

    > Dokładnie ...
    > TT zdecydowanie wygrywa jeśli chodzi o Europę, my ciągle to 3 świat.

    Jeżeli chodzi o Europę to AM to jakiś ubogi krewny TT, a jeśli chodzi
    o Polskę to TT ma obecnie bardzo dobre mapy :)

    > Zaleźy w jakiej dziurze jesteś :)

    Daje radę. Wystarczy GPRS, 3G nawet nie jest potrzebne.

    > LD to opcja a navi-online to mus, jak będę chciał to odpalę navi googla
    > jest za free.

    Navi Google to sobie można w buty włożyć. Znaczy jak ktoś bardzo chce
    to tak, ale to faktu nie zmienia.