  • Data: 2013-07-05 16:52:24
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 12:42, Axel pisze:

    > NIe pamietam, może poprawili?

    Chyba jednak nie poprawili - wziąłem do ręki AM i co robię:
    menu->prowadz do->adres->prowadź do [brak przez].
    W prawym dolnym rogu są takie strzałki - klik i mamy opcje.
    Ooo jest via. No ale chcemy dodać kolejny punkt, kurcze, jest
    via, ale usuń. Konia z rzędem temu, kto w trasie będzie
    to modyfikował - mam gotową trasę i chcę teraz dołożyć
    punkty pośrednie - masakra. Może z pomocnikiem w postaci
    kartki by się udało...

    > Moja nietechniczna żona też sobie daje radę
    > ;-)

    No, jak ma gotową trasę to nie dziwne.

    > Bez problemu, tylko trzeba wiedzieć, gdzie ;-P (to, zdaje się, też zostało
    > poprawione)

    Śmiem twierdzić, że jak wyżej :)

    > No niestety... ale używałem kilku programów nawigacyjnych (głównie za
    > granicą) i też miałem duże problemy ze znalezieniem funkcji. Szczytowym

    No dobra, ja nie przeczę, że są różne wynalazki, ale to nie zmienia
    faktu, że AM ma fatalny i nieintuicyjny interfejs i dość często ludzi
    prowadzi w maliny.