    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Date: Thu, 4 Jul 2013 13:03:18 +0200
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <kr38v8$4cs$1@node1.news.atman.pl> <kr3duq$9le$1@node1.news.atman.pl>
    <kr3eo7$akj$1@node1.news.atman.pl> <kr3fr9$3eo$1@node2.news.atman.pl>
    <kr3i14$ebb$1@node1.news.atman.pl> <kr3imn$6dt$1@node2.news.atman.pl>
    <kr3j5i$fi2$1@node1.news.atman.pl> <kr3kbd$gpv$1@node1.news.atman.pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > (...)
    > Nie, nie dla mnie - on jest zwyczajnie nieintuicyjny i naprawdę
    > wymaga od wielu osób sporo pracy by się go nauczyć, później się
    > zapomina jak się coś robiło i w końcu człowiek macha ręką, bo
    > szkoda mu czasu na grzebanie w dokumentacji, internecie.
    > Tak, to jest wada i to dość poważna.

    Wadą dla mnie jest to że nie ma żadnej dokumentacji do tego tylko wszystko
    trzeba robić na czuja.

    > Wadą Linuxa jest to, że nie ma jednego spójnego, sensownego GUI.
    > Ma wiele do wyboru, ale każdy jest inny. No, ale można sobie wybrać
    > taki, który użytkownikowi pasuje. Windows ma jeden, dość czytelny
    > - to zaleta.

    To fakt ale EOT dla bo wątków jak dla mnie bo odeszliśmy od tematu.

    > Sugerujesz, że W7 do SP7 do Windows Millenium? Bo wiesz, AM w wersji
    > 1.5 to ma tylko poprawione to co w 1.4 źle działo + jakieś drobiazgi.

    Zwał jak zwał ale jedno i drugie to nowe wersje .... a stare nie są często
    za dobre za to nowe często to poprawiają.

    > Sam widzisz ile knotów w tym jest. No, ale można gdzieś to pozmieniać
    > - ktoś mi kiedyś tłumaczył :) W drodze do domu zapomniałem i już
    > znaleźć mi się tego w AM nie udało.

    Dla tego lepiej działa opcja OFF :)

    > http://www.automapa.pl/?PEI=222138&lng=PL&ch=3_3_7

    Poczytam ...

    > A skąd np. ponad 1500 FR? Nawet tutaj (na grupie) opisywane były
    > te, których nie ma itd.

    Hmmm do tej pory sprawdził się bez błędu, AM, CB nie dały rady co
    zaskutkowało 2x200 :)

    > Ja też wiem i działa średnio (może lepiej w DC) - zresztą nic dziwnego.

    Zarówno poza DC jak i w DC bezbłędnie ... nie mówię że nie ma wad bo sam bym
    pozmieniał parę rzeczy ale ogólnie spisuje się rewelacyjnie i jest za free.