  • 21. Data: 2012-03-09 11:25:28
    Temat: Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jjcn7c$cv7$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie licz na to ze jak ktos ci polutuje automatem to nie zrobi bubla, juz tak
    > mialem super firma nowy piec a specjalisci do dupy i spieprzyli cala partie
    > drogich BGA. Poprostu lutowac to trzeba "umic"

    Czasem zwala się winę na wykonawcę, a błędy technologiczne tkwią z projekcie...

    Pozdr
    EM

  • 22. Data: 2012-03-09 11:37:57
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    > Czasem zwala się winę na wykonawcę, a błędy technologiczne tkwią z
    > projekcie...
    >
    > Pozdr
    > EM

    A jaki to blad technologiczny moze tkwic w projekcie jak BGA po
    lutowaniu maja zimne pola lutownicze ?

  • 23. Data: 2012-03-09 12:12:45
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo mnie się wydaje, że http://sjp.pwn.pl/slownik/2459856/forum
    > ze 2 pierwsze definicje się zgadzają ?

    Pójdę dalej stwierdzając, że IMHO, 3 (zwłaszcza ten) i 4 też da się przygiąć
    do naszych potrzeb.

  • 24. Data: 2012-03-09 12:51:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czasem zwala się winę na wykonawcę, a błędy technologiczne tkwią z
    > projekcie...

    Ktory ujawnia sie w co ktorejs plytce ;)

  • 25. Data: 2012-03-10 10:59:31
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > Nie licz na to ze jak ktos ci polutuje automatem to nie zrobi bubla, juz
    > tak mialem super firma nowy piec a specjalisci do dupy i spieprzyli cala
    > partie drogich BGA. Poprostu lutowac to trzeba "umic"

    Jaka firma, choc miasto kolega poda :)

  • 26. Data: 2012-03-10 12:57:54
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Kapec napisał:

    > A jaki to blad technologiczny moze tkwic w projekcie jak BGA po
    > lutowaniu maja zimne pola lutownicze ?

    Można zapomnieć o thermalsach dla większych padów.
    Obaj macie rację, błąd można popełnić na każdym etapie produkcji.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 27. Data: 2012-03-10 23:33:34
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.03.2012 13:51, Jakub Jewuła wrote:

    > Ktory ujawnia sie w co ktorejs plytce ;)
    A co w tym dziwnego - starczy, że dasz za duże pady i co któreś będą
    robić zwarcie. Nawet płytka ze zwarciami może działać bezbłędnie jak
    zewrze do nieużywanego pinu i padać na różne dziwne sposoby w przeciwnym
    wypadku.

    Michoo

  • 28. Data: 2012-03-11 21:00:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kapec,

    Friday, March 9, 2012, 12:37:57 PM, you wrote:

    > A jaki to blad technologiczny moze tkwic w projekcie jak BGA po
    > lutowaniu maja zimne pola lutownicze ?

    Decyzja projektanta o użyciu układu w obudowie BGA okazała się błędna.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl