eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto winien? › Re: Kto winien?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Wed, 12 Aug 2015 17:00:51 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 22
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
    <xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
    <12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
    <mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
    <xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mqfoa0$r35$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1439398851 26262 79.173.35.225 (12 Aug 2015 17:00:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Aug 2015 17:00:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567092
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>>> Do tego niestety dochodzi czas reakcji kierowcy - sekunda przy 140 to
    >>>> prawie 39m, zostaje 30m na hamowanie, i ze 140 pozostaje ponad 100 ...
    >>>
    >>> No własnie o tym piszę -w zakresie pręskości od 100 - 150 to droga
    >>> hamowania (od momentu ukazania się przeszkody) to z zgrubsza w metrach
    >>> to co wskazuje pręskosciomierz. Nie połowa tego.
    >>
    >> Bo ten przed toba tez musi wyhamować...
    >> A jak staje w miejscu to mamy troche inna sytuacje.
    >
    > Ale własnie o takim "staje w miejscu" rozmawiamy. I okazuje się, że
    > nawet ci bezpieczni Niemcy w swoich rekomendacjach takiej sytuacji nie
    > przewidują.
    >
    Zgadzam się, ze jechanie tak, aby stanąc zawsze w miejscu jak ten poprzedni
    stanie w miesjcu na scianie to praktycznie niemozliwa sprawa.
    Dlatego tak wazne jest obserwowanie tego co dzieje sie z przodu.

    W opisywanej sytuacji rzeczywiście mogło delikwenta uratowac tylko jedno -
    kopiowanie manewrów tirowca...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: