    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto winien?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl>
    <1q7j4dpeotaqy.aqfr8m9y2x28$.dlg@40tude.net>
    <mqb273$um9$1@node2.news.atman.pl>
    <1mkvvdpckccyl$.qa6dseloildd.dlg@40tude.net>
    <mqcis0$dki$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 11 Aug 2015 13:09:49 +0200

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 12:30:26 +0200, Shrek napisał(a):

    > Reakcja to jedno (ale nikt nie spodziewa się takich jaj na autostradzie,
    > wiec raczej szczyt refleksu to nie będzie), reakcja układu hamulcowego
    > do dwa. Razem jedna sekunda wydaje się być optymistyczna.

    Powiem tak - po miescie czesto sie jezdzi blisko, i IMO - mozna
    zahamowac szybciej. Ale tez czlowiek bardziej skoncentrowany.

    > Tu miałeś jeden i głosy, że trzeba było jechać ze 100 metrowym odstępem
    > - ręka w górę kto tak jezdzi.

    Sporo osob. Przyjrzyj sie na autostradzie.

    > No właśnie... A jednak niektórzy postulują "bezpieczny odstęp" zawsze -
    > z tego wynika, że na nieoswietlonej drodze Vmax = 60;)

    Niemcy to ponoc maja w kodeks wpisane ... z "nie obowiazuje na
    autostradach" :-)
    I to jest rozsadne ... choc nasze prawde mowiac rozsadniejsze - drogi
    nie sluza do omijania pijakow, dziur i nieoswietlonych kombajnow.

    > Czyli pewnie tak jak ci na filmie.

    Jakos tak.
    Ale oni, jakby stosowny odstep trzymali, to by nie walili 80 :-)

    J.