  • 1. Data: 2009-03-20 22:13:29
    Temat: Kto wiedzial, ze Sony produkowal analogowe lustrzanki?
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    Tytul aukcji:
    APARAT SONY HIT TAMTYCH LAT (numer 587160327)

    A tu link do aukcji:
    http://www.allegro.pl/item587160327_aparat_sony_hit_
    tamtych_lat.html

    Nie wiem, czy smiac sie, czy plakac.

  • 2. Data: 2009-03-20 22:22:06
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Pawel_W napisał(a):

    > APARAT SONY HIT TAMTYCH LAT (numer 587160327)

    To jakiś rebrandowany Canomatic... ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-03-20 22:30:01
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Uzytkownik "Pawel_W" napisal w wiadomosci:

    A wlasciwie napisal w temacie, ale to NIE jest lustrzanka,
    tylko dalmierzowiec?

    -- Zibi

  • 4. Data: 2009-03-20 22:37:58
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    To nie jest wcale stare. Kilka lat temu takie "aparaty" wciskano ludziom na
    parkingach przy supermarketach. Podobno mialy balast z olowiu zeby lepiej w
    reku wygladaly.

  • 5. Data: 2009-03-20 22:43:18
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 20 Mar, 22:22, bakulik <i...@n...polska> wrote:

    > To jakiś rebrandowany Canomatic... ;)

    To jest TEN Canomatic!
    Tylko, ze teraz powinien nazywac sie Sonomatic :D

  • 6. Data: 2009-03-20 22:56:24
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > To nie jest wcale stare. Kilka lat temu takie "aparaty" wciskano ludziom
    > na parkingach przy supermarketach. Podobno mialy balast z olowiu zeby
    > lepiej w reku wygladaly.

    Nie wiem jak ten, ale małe idiotencamera miały. Robiłem serwis marki Wizen.

    --
    Radosny

  • 7. Data: 2009-03-20 23:13:12
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej M" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To nie jest wcale stare. Kilka lat temu takie "aparaty" wciskano ludziom
    > na parkingach przy supermarketach. Podobno mialy balast z olowiu zeby
    > lepiej w reku wygladaly.
    Mam tego "wypasa".
    Balast z olowiu nie jest w aparacie tylko w lampie blyskowej.
    Pozdr

  • 8. Data: 2009-03-21 07:42:23
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-20 23:37:58 +0100, "Andrzej M" <d...@w...pl> said:

    > To nie jest wcale stare. Kilka lat temu takie "aparaty" wciskano ludziom na
    Kilka lat temu?
    <http://www.allegro.pl/search.php?string=canomatic&c
    ategory=8845&country=1>

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-03-21 09:06:05
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Pawel_W pisze:
    > A tu link do aukcji:
    > http://www.allegro.pl/item587160327_aparat_sony_hit_
    tamtych_lat.html
    > Nie wiem, czy smiac sie, czy plakac.

    Canomatic z kolejnym logiem. Od czasu do czasu pojawiają się te złomy to
    na allegro to na różnych tablicach ogłoszeń itd. Szkoda czasu i
    pieniążków :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 10. Data: 2009-03-21 17:21:55
    Od: slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com">

    Zibi pisze:
    > Uzytkownik "Pawel_W" napisal w wiadomosci:
    >
    > A wlasciwie napisal w temacie, ale to NIE jest lustrzanka,
    > tylko dalmierzowiec?
    >
    > -- Zibi

    kolega chyba w zyciu dalmierza nie widzial :P

    --
    http://dwaoka.wordpress.com