  • 1. Data: 2009-03-20 17:55:15
    Temat: Slowacki....
    Od: conik <c...@i...pl>

    Im bardziej sie wglebialem w temat, zastanawialem sie co takiego Juliusz
    palil piszac Beniowskiego...;)
    Zapraszam do rzucenia okiem na efekt sesji ktora jet moim starciem z
    tematem... http://digifoto.pl/Slowacki%2009/
    Sesja w Teatrze Dramatycznym w Bialymstoku na zdjeciach aktorzy Bernard
    Bania i Olka Maj oraz w roli Czarnego Rzezanca Wladek;)
    Pozdr
    Conik

  • 2. Data: 2009-03-20 18:01:22
    Temat: Re: Slowacki....
    Od: pwz <p...@j...pl>

    conik pisze:
> [...]
    > Sesja w Teatrze Dramatycznym w Bialymstoku na zdjeciach aktorzy Bernard
    > Bania i Olka Maj oraz w roli Czarnego Rzezanca Wladek;)

    Misię: tak :-) Proszę tylko o jakąś podpowiedź, w jaki sposób (jakiś
    filtr? efekt w fotoszopie?) uzyskuje się efekt taki jak na fotografii
    4. od końca (ta z fajką/sziszą)? Efekt takiego jakby 'przebarwienia'...
    Nie wiem, jak toto się profesjonalnie nazywa...
    pwz

  • 3. Data: 2009-03-20 18:04:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "conik" napisał
> [...]
    > Sesja w Teatrze Dramatycznym w Bialymstoku na zdjeciach aktorzy Bernard
    > Bania i Olka Maj oraz w roli Czarnego Rzezanca Wladek;)

    Słowacki to nie wiem ale Kopka to się na bank ujarał ; )

    adam

  • 4. Data: 2009-03-20 18:25:06
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    > Im bardziej sie wglebialem w temat, zastanawialem sie co takiego Juliusz
    > palil piszac Beniowskiego...;)

    Nie wiem co palił Słowacki ale chciałbym wiedzieć co ty palisz robiąc takie
    foty. Klimat, światło, moment, kadr...
    Genialne.

    Pzdr, MW

  • 5. Data: 2009-03-21 22:24:32
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    conik wrote:
    > Im bardziej sie wglebialem w temat, zastanawialem sie co takiego Juliusz

    Fotograf ze mnie beznadziejny, nawet nie wiem cy potrafiłbym odróżnić
    dobre od złych zdjęć. Ale te Twoje mnie zachwyciły!. jestem pod dużym
    wrażeniem.

    --
    pozdr
    laphroaig

  • 6. Data: 2009-03-21 22:51:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-20 18:55:15 +0100, conik <c...@i...pl> said:

    > Im bardziej sie wglebialem w temat, zastanawialem sie co takiego
    > Juliusz palil piszac Beniowskiego...;)

    Pewnie to samo, co mistrz Adam pisząc Dziady, albo razem palili. Choć
    ponoć się nie lubili.

    Foty odjechane.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-03-22 18:30:43
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > Sesja w Teatrze Dramatycznym w Bialymstoku na zdjeciach aktorzy Bernard
    > Bania i Olka Maj oraz w roli Czarnego Rzezanca Wladek;)

    Męczące. Po co tak walić obuchem po oczach?

    pozdrawiam
    marek

  • 8. Data: 2009-03-22 18:54:21
    Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    conik <c...@i...pl> napisał(a):

    > Im bardziej sie wglebialem w temat, zastanawialem sie co takiego Juliusz
    > palil piszac Beniowskiego...;)
    > Conik

    To sa zdjęcia z tematu którego brakuje. Uwieczniłeś sztukę to i zdjęcia sa dobre.
    Ta dynamika tych zdjęć to nie twoja zasługa tylko aktorów. Tu fotograf musi
    byc jak sędzia na meczu - niewidoczny i tylko pokazuje co sie działo a nie
    produkuje nic swojego. Chciałoby sie zapytać. O sprzęt i pozwolenie na fotografie.
    Wreszcie coś nowego tu zobaczyliśmy. Nie plenery, drzewa czy koncerty.

  • 9. Data: 2009-03-22 19:07:55
    Od: conik <c...@i...pl>

    g...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > Wreszcie coś nowego tu zobaczyliśmy. Nie plenery, drzewa czy koncerty.

    Otoz....Stuka Slowackiego Beniowski wyglada tak:
    http://digifoto.pl/beniowski/

    a to co widzieliscie w linku z pierwszego posta to calkowicie
    zaaranzowana i ustawiana przeze mnie sesja z udzialem aktorow teatru
    Dramatycznego w Bialymstoku w zwiazku z Obchodami Roku Slowackiego
    Zdjecia zostana niebawem zaprezentowane w finalnej i uzupelnionej o
    kilka kadrow postaci na mojej pierwszej wystawie o ktorej poinformuje w
    stosownym czasie;)