  • 1. Data: 2009-03-20 17:07:10
    Temat: Nie jest zle, nie wszyscy zwalniaja pracownikow
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nikon zwalnia, Sony, Pentax, Canon... ale fabryka zapałek w Czechowicach
    nikogo nie zwalnia, a nawet poszukuje dwóch pracowników kwalifikowanych:
    http://www.zapalki.net/ogloszenie1.html
    Super, nie trzeba będzie trzeć o drewienka, ani uderzać krzemieniem o
    krzemień.

    Sorry za piątkowy ot na ten piękny, słoneczny, wiosenny weekend ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-20 18:23:34
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.zapalki.net/ogloszenie1.html
    > Super, nie trzeba będzie trzeć o drewienka, ani uderzać krzemieniem o

    Tutaj tez szukaja pracownika:
    http://www.bols.pl/rekrutacja/

    c.

  • 3. Data: 2009-03-23 07:22:40
    Od: bans <g...@o...pl>

    Cezar pisze:

    > Tutaj tez szukaja pracownika:
    > http://www.bols.pl/rekrutacja/

    Czyt tylko ja mam wrażenie, że wszystkie panie z tego linku mają tę samą
    twarz? ;)

    --
    bans

  • 4. Data: 2009-03-23 09:15:28
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "bans" <g...@o...pl> wrote in message news:gq7dsv$p4n$3@mx1.internetia.pl...

    > Czyt tylko ja mam wrażenie, że wszystkie panie z tego linku mają tę samą
    > twarz? ;)

    podpisano "zadnego photoshopa"! :)

    c.

  • 5. Data: 2009-03-24 12:07:30
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    bans wrote:

    > Czyt tylko ja mam wrażenie, że wszystkie panie z tego linku mają tę samą
    > twarz? ;)

    e no nie slyszałeś o 12raczkach