  • Data: 2016-08-16 11:38:32
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 10:38:53 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Przede wszystkim zagęściły się. To już nie jest wyprawa, którą trzeba
    > wcześniej planować i rezerwować sobie na to czas.

    Zagescily sie, ale ... do tego Makro mialem z 12km/20 min samochodem w
    jedna strone, zwiedzanie wnetrza trwalo dluzej.
    Jak czlowiek rzadko jezdzil i zwiedzic, to sie robila "wyprawa" ... i
    dzis tez sie robi :-)

    > Galerii ci u nas we Warszawie dostatek. A nie każda to Złote Tarasy
    > -- centralna jak nie przymierzając dworzec kolejowy. Do Makro nikt
    > nie jeździ. To znaczy ja nie słyszałem żeby ktoś.

    Na pewno sa tacy, co maja do Makro blizej niz do innych, albo maja po
    drodze.
    Zreszta jak mowie - na peryferiach obok Makro stoi u nas galeria z
    Tesco - ruch tam jest.

    > Nawet w najmniejszej Biedronce może być większe. Handlować winem da
    > się na dwudziestu metrach.

    Moze sie i da, ale nie zmiescisz 1000 gatunkow :-)

    A widzisz :-)

    Mnie tam jeszcze przyciagaly narty.

    J.