  • Data: 2016-08-16 13:23:25
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:57b2f355$0$647$65785112@news.neostrada.pl...
    > Kiedyś TP S.A. miała Neostradę dla indywidualnych i DSL dla firm. DSL był

    Nie wiem, czy to akurat takie rozgraniczenie było...
    Jeden ze znajomych, na początku, jak się zaczęły wiry z Neostradą,
    przekabacali z SDI, to wpadła mu jakaś odmiana, gdzie za nie tak wiele
    płacił chyba coś koło 400 zyla, ale ze świadomością, że chodzi idealnie, to
    wie, za co płaci. Później, jak najbardziej, miał DSL-a i chyba wyszło to
    nieco taniej.

    > kilkakrotnie droższy, ale usuwanie awarii było natychmiastowe. Spotkałem
    > się

    Zanim się niebieska przefarbowała na pomarańczowo...

    > z przypadkiem, że ekipa z TP czekała od świtu pod biurem klienta, bo w
    > nocy wykryto usterkę na linii i przystąpiono natychmiast do naprawy.

    Przyzwoicie, chociaż nieco śmieszne. Ale uczciwie, że chcieli dobrze.
    Ciekawe, jak dziś by było.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski