eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-16 13:05:55
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.2200318150775393068@news.v.pl...
    > Kto potrafi wytłumaczyć, w prostych, żołnierskich słowach, za co płaci się
    > w abonamencie w Orange biznesowym około 200 PLN, jeżeli:

    Płaci się głównie za naiwność.

    > gwarantowany transfer to 1Mb/s; nie ma w tym TV ; zrywa na okrągło plus
    > lagi wielosekundowe ; stacjonarne po miedzi; router nie ma ani QoS, ani
    > niczego (logów, listy urządzeń jaki aktualnie obsługiwane są przez WiFi
    > etc); nie wiocha, ale jedno z większych miast w PL? A wsparcie techniczne
    > choruje na niemoc: upgrade do światłowodu... "nie możemy"; sprawdzenie
    > czegokolwiek... "nie możemy", wymiana routera... "nie możemy"; czy jakaś
    > awaria była... "nie możemy".
    >

    Zgłaszać pisemnie usterki i obciążać karami zgodnie z umową (jeśli są
    zapisane kary w umowie).

    > Nota bene, niby w tym samym Orange jest 600 Mb /s plus TV za
    > (mniej/więcej) tyle samo. Tyle że bez słowa "biznes".
    >
    > Czy to jest zwykłe naciąganie Januszów biznesu, czy jednak płacąc
    > wielokrotnie więcej za to samo (a nawet mniej, bo nie ma TV) dostaje się
    > jakąś skrętkę z beztlenowego złota gwarantującą bardziej soczyste pakiety
    > TCP? A może szafirowy światłowód z diamentowymi soczewkami zapewniającymi
    > większą prędkość światła niż zwykła próżnia?
    >
    > Nota bene: nie piszcie że chodzi o stały IP, bo nie chodzi o stały IP. I
    > nie piszcie że chodzi o 24/7, bo ten Orange właśnie nie chce chodzić 24/7,
    > a taki nie-biznes-class całkiem znośne jedzie 24/7/365.

    Kiedyś TP S.A. miała Neostradę dla indywidualnych i DSL dla firm. DSL był
    kilkakrotnie droższy, ale usuwanie awarii było natychmiastowe. Spotkałem się
    z przypadkiem, że ekipa z TP czekała od świtu pod biurem klienta, bo w nocy
    wykryto usterkę na linii i przystąpiono natychmiast do naprawy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: