  • Data: 2016-08-16 12:50:48
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Sebastian,

    Monday, August 15, 2016, 6:26:13 PM, you wrote:

    > A rozmawialeś kiedyś z ludźmi posiadającymi karty Makro? Zazwyczaj
    > dowiedujesz sie że "my w zwykłych sklepach nie kupujemy" itp teksty [1].

    Co za bzdura. Nie mam pojęcia, w jakim środowisku się obracasz ale:
    1. W Makro wcale nie jest tanio.
    2. Jest coraz mniejszy wybór.
    3. Nie każdy ma Makro pod nosem.

    Jeżdżę raz na miesiąc ze stałą listą rzeczy do kupienia: żarcie i
    piasek dla kotów, herbata, papier do dupy i ręczniki jednorazowe i
    parę jeszcze innych dupereli. Trochę ponad 200PLN miesięcznie.

    Ponieważ coraz częściej odbijam się o niepojęte braki towarów,
    rozważam rezygnację ze stałych zakupów. Koty naucza się żreć coś
    innego a herbatę można kupić raz na pół roku a nie co miesiąc. Reszta
    może będzie droższa w innych sklepach ale paliwo za 20km też nie jest
    za darmo.

    Czasy, gdy byłem w Makro kilka razy w miesiącu minęły raz z niskimi
    cenami, dobrą jakością, szerokim wyborem i ciągłością dostaw.

    > Jaki kraj takie elity :D Tu akurat była elita od handlowania majtkami na
    > targu i oni potrzebują takich elitarnych łaskotek jak elitarne sklepy z
    > elitarną elektronika z elitarnych chin. Przypuszczam z nietrzeźwej
    > obserwacji że to poczucie wyższości jest siła napędową sklepów dla vipuf
    > z czego makro skrzętnie korzysta.

    Jaki sklep da vipów? Zwykła hurtownia o coraz gorszej obsłudze.

    > [1] Znam kilkunastu. Moze niewiele ale obserwuje korelację: im mniejszy
    > biznes tym większa potrzeba kupowania pomidorów w Marko a nie w byle
    > Auchanie.

    Masz bardzo dziwne znajomości.

    --
    Best regards,