  • Data: 2016-08-16 14:31:53
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnnr5ttg.1tv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > południem wszystko działało. Nie mam "DSL dla firm", tylko zwykły
    > net od Netii na tepsianym drucie. Kary wyznaczone przez UKE za
    > niedotrzymanie umowy WLR/BSA też robią swoje.

    To może niech wszystko będzie WLR-em?
    Jedna firma od central, druga od drutów, trzecia od podmy... tfu, no dobra,
    od podmytych deszczem studzienek. I zręczny system kar.
    Nie wiem, nie chce mi się na razie myśleć o tym.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski