  • Data: 2016-08-16 13:13:43
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.3858409208140512167@news.v.pl...
    > dzierżawa
    >
    > Ale to IMHO jest po stronie serwera. Inaczej manipulacje usługobiorcy
    > pozwalałyby przejąć kontrolę nad transmisją.

    No i częściowo tak robią. W sieci znalazłem, że ludzie robili, że jak
    dostawali dzierzawę, to myk, szybciutko, przydział stałego IP uzyskanego z
    dzierżawy, podobno do 40 minut nawet potrafiło zadziałać, aż komuś
    przydzielało i myk trzeba było powtarzać.

    > Czyli, jeżeli to jest w ogóle ogarnięte: dzierżawa na np. 10 minut, twój
    > system/router po 5 minutach orientuje się że połowa czasu minęła, prosi o
    > więcej, jeżeli nie dostanie to próbuje jeszcze parę razy prosić, a jak nie
    > dostanie to i tak pracuje aż go rozłączą. A jeżeli nie jest ogarnięte, to
    > prośba o przedłużenie wyzwala rozłączenie i ponowny przydział. Z czkawką.

    No właśnie. A jak ugrywasz jakiś ważny zasób w grze i w tym momencie
    wykurwi, że tak nieładnie określę...

    > Więc teoretycznie krótki czas dzierżawy nie ma znaczenia. W praktyce
    > jednak ma.

    No właśnie.
    Zrobiłem więc, jak się odgrażałem, że jeden smartfon zalogowałem do UPC
    Wi-Free, odpaliłem BT i udostępniłem (router BT), włączyłem BT w drugim i
    sparowałem, przy czym wołającym po BT był ten drugi. Ustawiłem, włączyłem AP
    wifi i oto mnie widzicie. Dzierżawa jest na godzinę, a to już się da żyć
    jakoś, choć predkości są wredne :P
    http://www.speedtest.net/my-result/5556440618 (Spróbuję pomanewrować, zeby
    inny dostęp złapał, gdzie może transmisja żwawiej pójdzie. ZTCP, BT i wifi
    robią mniej-więcej w podobnym paśmie, więc jak się tyle nadajników obok
    siebie zbierze, to nie zgadniesz waść, który którego zakłóca :P

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski