eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 12:58:24 +0200
    Message-ID: <2ruy8y8u55b2$.17jsh4q75d5o1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471258691 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 82.143.187.50:55347
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2385
    X-Received-Body-CRC: 2780441738
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704093
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 20:52:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan slawek napisał:
    >> Nie wygrasz z Biedronką kupując towar w Makro i odsprzedając go potem
    >> w Żabce. Makro/Selgros itp. to prosty mechanizm: kupujesz więcej,
    >> kupujesz drogo (drożej niż mógłbyś), często rzeczy zbędne. A robisz
    >> to, bo przez chwilę czujesz się lepszy inni. Nie potępiam. Ale to nie
    >> mój styl.
    >
    > Teraz mamy Internet pod każdą strzechą, wymienialną złotówkę, ceneo,
    > a także od zatrzęsienia sklepów internetowych. A i tak wciąż są tacy,
    > co wierzą w istnienie "marketów dla przedsiębiorców handlowych" albo
    > w "kolejnych pośredników w zbycie". Ta wiara jest bardzo podobna do
    > wiary w istnienie "restauracji McDonald's". Źródło wiary też to samo
    > -- trzeba powtarzać, powtarzać i powtarzać. W końcu uwierzą.

    Patrzac po koszykach w Makro - chyba jednak wygrasz.
    A skoro ceny faktycznie takie sobie ... czyzby oni dostawali dodatkowy
    upust ?

    Bo w to "poczucie elity" nie wierze. Nie w tym przypadku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: