eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 12:58:24
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 20:52:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan slawek napisał:
    >> Nie wygrasz z Biedronką kupując towar w Makro i odsprzedając go potem
    >> w Żabce. Makro/Selgros itp. to prosty mechanizm: kupujesz więcej,
    >> kupujesz drogo (drożej niż mógłbyś), często rzeczy zbędne. A robisz
    >> to, bo przez chwilę czujesz się lepszy inni. Nie potępiam. Ale to nie
    >> mój styl.
    >
    > Teraz mamy Internet pod każdą strzechą, wymienialną złotówkę, ceneo,
    > a także od zatrzęsienia sklepów internetowych. A i tak wciąż są tacy,
    > co wierzą w istnienie "marketów dla przedsiębiorców handlowych" albo
    > w "kolejnych pośredników w zbycie". Ta wiara jest bardzo podobna do
    > wiary w istnienie "restauracji McDonald's". Źródło wiary też to samo
    > -- trzeba powtarzać, powtarzać i powtarzać. W końcu uwierzą.

    Patrzac po koszykach w Makro - chyba jednak wygrasz.
    A skoro ceny faktycznie takie sobie ... czyzby oni dostawali dodatkowy
    upust ?

    Bo w to "poczucie elity" nie wierze. Nie w tym przypadku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: