eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Data: 2016-08-15 14:27:08
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 14 Aug 2016 09:34:59 +0200, slawek napisał(a):
    > Moim zdaniem Orange wykorzystał naiwność klienta. I moim zdaniem jest
    > to głupota, ale po stronie Orange: stracili klienta, a to że przez
    > parę miesięcy umowa jeszcze będzie trwała to nie ma większego
    > znaczenia.

    Takie czasy IMHO. Odejdziesz Ty - przyjda nastepni naiwni.
    A za kolejne lata wrocisz, bo sie okaze, ze wszedzie tak samo zle
    traktuja klienta, ale w Orange jednak najlepiej (do tego czasu moze
    sie zmienic).

    Albo trafia na zadowolonego klienta, placi niewiele, mysli ze ma
    lepiej, i jest zadowolony.

    >> Skontaktuj się z jakimś doradcą Orange, oni powinni znać różne
    >> umowy.
    > Ależ oczywiście że się skontaktowałem! Poczułem nostalgię: poziom
    > olewania jak za komuny, nikt nic nie wie. Jak już pisałem - niemoc.

    To samo w Plusie, Erze, Netii i wielu innych - takie czasy :-)

    Lodowke kupowalem - namawiaja mnie na "przedluzona gwarancje".
    Wysmialem - 5 lat, ona ma obowiazek wytrzymac 15.
    A jak nie ... to zadnego sprzetu tej firmy.

    Lodowka na razie dziala, ale firmy juz nie ma :-( (Mastercook).
    Choc gwarancje chyba dawal sklep, to moze warto bylo brac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: