  • Data: 2015-11-03 11:15:44
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek napisał:

    > https://pl.m.wikipedia.org/wiki/RoHS

    O w mordę.... Miś produktem szarej strefy. Bareja wiecznie żywy.
    A jeżeli to będzie miś szpieg, z kamerą w oku, służący do podglądania co
    robi niania? Awaria elektroniki pozbawi go podstawowej funkcji. W tym
    Europarlamenci muszą brać niezły towar, żeby mieć takie pomysły.

    Ostatnio naśmiewali się z kolejnej inicjatywy UE, zmierzającej do
    unormowania rękawic, służących do wyciągania gorącej blachy z pieca.
    Niejaka pani Róża Thun (und coś tam) bardzo mocno broniła tej
    inicjatywy, mówiąc że to bardzo ważne, żeby były bezpieczne. Nie
    rozumiała dość ironicznego tonu, jakim dziennikarz zadał jej pytanie.
    Żeby były bezpieczne, to muszą spełniać normy UE. Projekt właśnie się
    pisze. Oczywiście dzięki certyfikacji cena znacznie wzrośnie, będą
    kolejni urzędnicy do kontrolowania, następne ośrodki certyfikacyjne itd.
    A Chińczycy dostaną przepukliny ze śmiechu, sprzedając domowe rękawice
    rozgrzewające, czy coś tam innego.