  • Data: 2015-11-03 14:21:26
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:56375387$0$640$65785112@news.neostrada.pl...

    > On moze i wie, ale czy przepisy wiedza :-)

    Rozporządzenie ministra, bodajże łączności (musiałbym poszukać),
    wie(działo).

    > A, to co innego, "kit", to chyba nawet komercyjnie mozna, o ile oczywiscie
    > elementy w zestawie RoHS :-)

    Jak wspominałem, cyna z laseczki powstałej z wytopów po rozbiórkach 20 lat
    temu :)

    > P* - nikogo nie interesuja szczytne cele i korzysci, tylko czy podlega pod
    > odpowiednie przepisy czy nie :-)
    > No dobra, moze i sad w uzasadniu uniewinnienia tak napisze, ale lepiej,
    > zeby sie w ogole nie narazic :-)

    Przypuszczam, że to trochę, jak z ruszaniem gówna. Można albo bać się go
    przez całe życie, albo rozdeptać, stwierdzić, że jest trochę sliskie, trochę
    pośmierdzi i to cały kłopot. No, albo może, jak zapraszamy znajomych na
    obiad - nikt nie wymaga od nas sanepidu. Ale, jak już byśmy chcieli
    zadziałać "obiady domowe tanio", to sanepid, komisja jedna, druga, paka
    formalności, przepisów i pardon le mot, pierdolenia się z tym wszystkim. Jak
    się znajomi przytrują (bo np. mięsko jest o dzionek za długo ten tego i
    nawet nie było specjalnie czuć), to zapewne zakończy się na sraczce i raczej
    dalej to nie pójdzie. Ale, jak "domowy obiadek" spowoduje u kogoś sranie, to
    przypuszczam, że zaraz ruszy cała machina kontrolna i to chyba nawet z
    urzędu.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048