  • Data: 2015-11-03 14:36:24
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:56378296$0$690$65785112@news.neostrada.pl...

    > To ja jeszcze trochę zamieszam - kiedyś na Allegro widziałem CB radio
    > kolekcjonerskie :-). Ręczniak Albrecht AE2990 AFS - jakby kogoś

    To mój ręczniak też jest kolekcjonerski - ma rozblokowane nadawanie od 130
    do 175 i 400 do 520 MHz, a odpowiednim programem (nie fabrycznym) można
    rozpiąć nawet od 1 do 999 na każdym z podzakresów (oczywiście, czulość poza
    zakresem będzie wtedy nikczemna). Nadaje to moje radio w całości obecnie
    ustawionych podzakresów, z czego nie korzystam. Natomiast mój FT817ND jest
    zapięty tylko na pasma amatorskie, poza nimi jedynie odbiera.

    > interesowało. Ot zwykła zabawka dla każdego.
    > Możesz je mieć ale nie używać, bo możesz w nim włączyć dodatkowe zakresy,
    > zabronione w Polsce. Póki tego nie zrobisz i co gorsza nie będziesz na
    > nich nadawał, to nikt nawet się nie zorientuje, że masz coś nielegalnego.
    > Na dozwolonych podobno działa bez problemu.

    Mogę mieć radio z działającym TX, to nie Niemcy gdzie się krzywo patrzą na
    "niebłagonadiożne" radia..., nie mogę użyć. Samochody też mogą jeździć
    więcej, niż pozwala prawo.

    > Może idź tą drogą? Byle parametry emisji naprawdę mieściły się we
    > współczesnych normach.

    Spokojna głowa, zdawałem egzamin i wiem, gdzie mogę się poruszać, nawet
    telegrafii jeszcze do końca nie zapomniałem :). A jeśli czegoś nie jestem
    pewien, to zaglądam do BandPlanu. Który to rozpis NIE JEST prawem! To jest
    wewnętrzna regulacja krótkofalowców i formalnie organom regulacyjnym nic do
    tego. Ich interesuje, abym się zmieścił od do i nie przekroczył mocy w danym
    miejscu przewidzianej.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048