-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
Date: Sun, 30 Nov 2014 19:55:07 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <m5fp6h$mrm$2@usenet.news.interia.pl>
References: <m4pg7p$fub$1@node2.news.atman.pl> <m57vtt$dtr$1@node2.news.atman.pl>
<m580c2$udh$1@node1.news.atman.pl> <m581j2$60j$1@usenet.news.interia.pl>
<m5883l$7dh$2@node1.news.atman.pl> <m588uq$l4q$1@usenet.news.interia.pl>
<m5c17v$fld$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1417373713 23414 31.11.182.98 (30 Nov 2014 18:55:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Nov 2014 18:55:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <m5c17v$fld$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550973
[ ukryj nagłówki ]On 2014-11-29 09:48, Shrek wrote:
> On 2014-11-27 23:35, mk4 wrote:
>
>>> IMHO zaraz za łączeniem się ślimaka z główną (ewentualnie wskaźnikiem
>>> mogą być ciągłe linie właśnie). Wbrew pozorom węzeł to nie skrzyżowanie,
>>> bo skrzyżowanie jest tylko w jednym poziomie.
>>
>> No a dlaczego nie caly ten kawalek na oko od znaku ustap? Jest w jednym
>> poziomie, jest znak - to skrzyzowanie, co nie?
>
> Z tym, że rozbiegówki mają zwykle po kilkaset metrów. To twoim zdaniem
> skrzyżowanie? A co jeśli przed skrzyżowaniem trzy pasy na głównej
> zmieniają się w dwa, na skrzyżowaniu dochodzi z powrotem trzeci i tak
> zostaje? Skrzyżowanie ciągnie się do... następnego skrzyżowania, zaniku
> trzeciego pasa za 3 kilometry?
No własnie - poki co nikt na tej grupie nie wie jak to jest. Każdy ma
jakąś opinie, przypuszczenie, intepretacje. Ale zdaje sie nikt nie wie
na pewno jak to powinno byc.
Znikąd pomocy!
Podobnie jest z rondami co pokazuja dlugasne dyskusje na ten temat.
Osoby wiem ale nie powiem sie nie licza ;)
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.14 19:57 mk4
- 30.11.14 19:59 mk4
- 30.11.14 21:18 Shrek
- 30.11.14 21:20 Shrek
- 30.11.14 21:22 Shrek
- 30.11.14 23:09 Cavallino
- 30.11.14 23:10 Cavallino
- 01.12.14 18:18 mk4
- 01.12.14 18:40 Cavallino
- 01.12.14 19:03 mk4
- 01.12.14 19:42 Cavallino
- 01.12.14 21:41 Jankol
- 01.12.14 23:16 mk4
- 05.12.14 04:38 Jankol
- 05.12.14 20:25 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746