  • Data: 2014-12-01 18:18:18
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-11-30 23:09, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup

    > Z tym że część wie jak jest i ma rację, a drugiej części to nie pasuje,
    > więc mimo że racji nie ma, wykłóca się że ich fałszywy pogląd jest lepszy.

    Pisalem, ze ci z cyklu "wiem ale nie powiem" albo" tak mi sie wydaje i
    interpretuje to sobie tak a tak" nie powinni wiecej pisac bo nic nie
    wnosza do sprawy.

    Jedyne co ma sens w tej chwili to jakies odnosniki do konkretnych
    wyrokow sadowych w takich spornych przypadkach. Reszta to takie sobie
    gdybanie. Tobie sie wydaje ze to jest wazniejsze komus ze tamto. Ty
    piszesz, ze nie moze przejechac linii a ktos inny, ze moze.

    Tak wiec daj jakis konkret moze?

    --
    mk4