  • Data: 2017-06-11 19:17:28
    Temat: Re: Księgowi, jako projektanci
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierdolenie kotka za pomoca mlotka z tymi ksiegowymi. Koncerny motoryzacyjne albo
    same robia dla siebie osprzet albo zlecaja zewnetrznym firmom. W przypadku firmy
    zewnetrznej dostaje ona dokumentacje i umowe w ktorej duzymi literami napisane jest
    ze w przypadku nie utrzymania zgodnosci z dokumentacja przewidziane sa kary. Z reguly
    zapisana wysokosc kary w przypadku jej wyplacenia zabija kooperanta na zawsze. Do
    tego moze dochodzic odpowiedzialnosc karna w pewnych sytuacjach.

    Koncerny nie podpisuja umów z firmami bez ubezpieczenia OC.
    Tak więc nikogo nic nie zabija.
    Ja jako dostawca dla niemieckiego rynku po wielokroć dostarczałem
    części jako poddostawca, bo u finalnego odbiorcy był wymóg
    ubezpieczenia działalności na kwoty rzędy kilku milionów euro.
    A w Polsce nikt mi nie chciał ubezpieczyć firmy od skutków wywołanych przez
    mój wadliwy wyrób na więcej niż 500tys zł.